  • 1. Data: 2009-06-02 11:59:17
    Temat: Gdzie w miarę tani i solidny hosting?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Szukam taniego i w miarę solidnego hostingu. Aktualnie kończy mi się
    promocja na nazwa.pl. Koszt najchętniej do 200 zł/rok.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-06-02 12:11:32
    Temat: Re: Gdzie w miarę tani i solidny hosting?
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    ja polecam ehost.pl, mam tam hosting ponad 2 lata i nie mialem przez ten
    czas problemow

  • 3. Data: 2009-06-02 12:35:20
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Spróbuj na http://www.cal.pl/

    --
    Peter

  • 4. Data: 2009-06-02 13:14:17
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 02 Jun 2009 13:59:17 +0200, GK napisał(a):

    > Szukam taniego i w miarę solidnego hostingu. Aktualnie kończy mi się
    > promocja na nazwa.pl. Koszt najchętniej do 200 zł/rok.

    Ja siedzę na iq.pl
    Mam okazję też pracować na tańszej wersji iq - proste.pl. Oba OK, ten
    pierwszy ma fajny support.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-06-02 14:15:48
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    GK pisze:
> [...]
    > Szukam taniego i w miarę solidnego hostingu. Aktualnie kończy mi się
    > promocja na nazwa.pl. Koszt najchętniej do 200 zł/rok.
    Zmieścisz się w promocji kei.pl za pierwszy rok i to bym polecał.
    Można spróbować np. neteasy.pl.

  • 6. Data: 2009-06-02 15:34:29
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Szukam taniego i w miarę solidnego hostingu. Aktualnie kończy mi się
    > promocja na nazwa.pl. Koszt najchętniej do 200 zł/rok.

    Ja trzymam na ehost.pl
    Z perspektywy 5 czy 6 lat juz chyba, stwierdzam ze jest to naprawde godny
    polecenia hosting.
    Bardzo wysoki uptime, dobra pomoc techniczna. Raz sie zdarzylo, ze cos im
    padlo powaznie. Awaria wtedy trwala chyba 1 dzien. Ale poza tym - zero
    problemow.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 7. Data: 2009-06-02 16:12:11
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    ovh.pl

    lamer

  • 8. Data: 2009-06-02 17:02:41
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    A - że się tak podepnę pod temat - co sądzicie o linuxpl.com?

    Najtańsza wersja jest IMO naprawdę tania i oferuje ciekawe możliwości
    związane z PHP/MySQL. Ostatnio znajomemu postawiłem tam stronę i jestem
    zadowolony, ale jestem amatorem, więc może o czymś nie wiem...?

  • 9. Data: 2009-06-02 19:13:41
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związane z PHP/MySQL. Ostatnio znajomemu postawiłem tam stronę i jestem
    > zadowolony, ale jestem amatorem, więc może o czymś nie wiem...?

    Też mam tę najtańszą i jest ok, ale te droższe już mniej się opłacają, tzn.
    lepiej brać w ovh.
    Odradzam za to home.pl, nawet dostępu po ssh nie dają (oczywiście w linuxpl
    jest, no i jest w rpsach na ovh).
    Bez ssh to jak bez rąk.

    lamer

  • 10. Data: 2009-06-03 08:11:17
    Od: GK <g...@g...pl>

    lamer pisze:
> [...]
    > tzn. lepiej brać w ovh.
    > Odradzam za to home.pl, nawet dostępu po ssh nie dają (oczywiście w
    > linuxpl jest, no i jest w rpsach na ovh).

    Dzięki wszystkim za wskazówki!
    Pewnie któryś z tych serwisów wybiorę. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś
    sugestie, jestem otwarty i wszystkie propozycje rozważę.
    Pozdrawiam!
    Grzegorz