  • 1. Data: 2009-06-01 18:42:33
    Temat: stale widoczne th tabelki
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Czy idzie zmusić ie7 i ie8 aby tbody z overflow scrollowało się
    jak np w fx3? - czyli ze stale widoczną główką (stopka mniej
    potrzebna). Mam sztywną wysokośc tabelki, sztywną główki, a
    cyferki w tabelkach mają latać (jak w excelu ;)

    I drugie pytanko, czy idzie w ie7 ustawić pozycjonowanie diva np.
    top: 0; left 0px; width: 200px; bottom: 0px; (width dynamiczne na
    całą wysokość), narazie się ratuję jakimś javascriptem liczącym
    wysokość kontenera w resize, ale nie satysfakcjonuje mnie to
    rozwiązanie.

    I trzecie: czy idzie zmusisć FX - tym razem - aby wysokość TD lub TH
    była 20px albo 2 linie i ani grama więcej, bo o ile szerokości
    trzymać umie to na wysokość się rozpycha - podsztukowałem narazie
    funkcją php która w fazie prezentacji (tabelka ajaksowa) zamienia
    spacje na niełamliwe i to jakość ratuje ale jak wyżej - nie jest to
    satysfakcjonujące mnie rozwiązanie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 2. Data: 2009-06-01 20:05:58
    Temat: Re: stale widoczne th tabelki
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 18:42:33 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

> [...]
    > fx3? - czyli ze stale widoczną główką (stopka mniej potrzebna). Mam
    > sztywną wysokośc tabelki, sztywną główki, a cyferki w tabelkach mają

    Nie da się bezpośrednio - to akurat firefoksizm że tak uprzejmie
    wyświetla tbody.

    > [...]
    > I trzecie: czy idzie zmusisć FX - tym razem - aby wysokość TD lub TH
    > była 20px albo 2 linie i ani grama więcej,

    Overflow nie pomaga? A jeśli nie - to jakiegoś diva do komórki i jemu dać
    overflow:hidden? (teoretyzuję)

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 3. Data: 2009-06-01 22:19:39
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.06.2009 ethanak <s...@b...pl> napisał/a:

    > Nie da się bezpośrednio - to akurat firefoksizm że tak uprzejmie
    > wyświetla tbody.

    A szkoda, ale miłe, zdublowanie efektu tylko przez osobne tabelki, ale sync
    szerokości będzie masakrą, przy dynamicznych szerokościach po zawartości :(
    odpalić js, a i tak pewnie wietrzę sporo problemów rozpychających.

    > Overflow nie pomaga? A jeśli nie - to jakiegoś diva do komórki i jemu dać
    > overflow:hidden? (teoretyzuję)

    To już wolę moje replace " " na "&nbsp;" i overflow sobie radzi.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 4. Data: 2009-06-02 12:37:12
    Od: ant <a...@n...tld>

    Sergiusz Rozanski wrote:
    > To już wolę moje replace " " na "&nbsp;" i overflow sobie radzi.

    a może white-space:nowrap;?