  • 1. Data: 2009-06-02 09:15:08
    Temat: Informacje pogodowe
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Czy istnieje jakis serwis pogodowy posiadający własne API, aby mozna bylo wykorzystac
    dane o
    pogodzie na własnej stronie? chodzi o takie coś ze klient wysyła zapytanie
    zawierające nazwe
    miejscowosci i ew. kraj, i otrzymuje infromacje zwrotna - temperatura, opady, sila
    wiatru

    Najlepiej jakby było na licencji open source

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 2. Data: 2009-06-02 15:53:15
    Temat: Re: Informacje pogodowe
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    vcore pisze:
> [...]
    > ze klient wysyła zapytanie zawierające nazwe miejscowosci i ew. kraj, i
    > otrzymuje infromacje zwrotna - temperatura, opady, sila wiatru

    Kiedyś się bawiłem "The Weather Channel SDK". Jest darmowe z pewnymi
    ograniczeniami.

    > Najlepiej jakby było na licencji open source

    open co?

    artur

  • 3. Data: 2009-06-02 17:49:37
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2009-06-02 17:53, Artur Muszyński pisze:
    > Kiedyś się bawiłem "The Weather Channel SDK". Jest darmowe z pewnymi
    > ograniczeniami.

    W google nic konkretnego nie moge znaleść - podrzuciłbys jakiś link?

    > open co?
    troche pojebałem pojęcia - chodzi poprostu o to aby było na wolnej licencji, chociaż
    do użytku
    prywatnego

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-06-02 20:10:09
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    vcore pisze:

    > W google nic konkretnego nie moge znaleść - podrzuciłbys jakiś link?

    http://www.weather.com/services/oap.html
    Trzeba się zarejestrować. Minus jest taki, że trzeba umieszczać ich
    logo. W Polsce masz IMGW, ale zacofany ten ich serwis jest.

    artur

  • 5. Data: 2009-06-03 04:51:47
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2009-06-02 22:10, Artur Muszyński pisze:

    > http://www.weather.com/services/oap.html
    > Trzeba się zarejestrować. Minus jest taki, że trzeba umieszczać ich
    > logo. W Polsce masz IMGW, ale zacofany ten ich serwis jest.
    >
    > artur
    No logo to w zasadzie nie problem - umiesci sie malutkie w stopce
    Najwazniejsze to to aby mozna było parsować te informacje (w sensie żeby licencja na
    to pozwalała)

    Dzięki
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl