  • 31. Data: 2017-09-10 11:31:35
    Temat: Re: Generator prądu z silnika
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nnie wiem czy chcesz cos wzbudzic. Ja nie chce bo nie robie czegos co nie ma sensu.
    Tak sobie gadamy.

    No to pełna zgoda.

  • 32. Data: 2017-09-11 23:29:06
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    > To jest fake?
    > https://www.youtube.com/watch?v=COmX3JdlMBo&feature=
    youtu.be

    > Robert

    Nie ukrywam -- jestem zaskoczony.
    Może nie tyle, że to działa, ale że takimi prymitywnymi środkami i tak
    łatwo doszło do wzbudzenia.
    Wydawało mi się, że bez pętli sprzężenia obserwującej wymianę energii
    pomiędzy kondensatorami, a indukcyjnościami silnika i sterującą obrotami
    nie będzie to możliwe... A może to sprzężenie samo się robi, bo gdy
    dochodzi do rezonansu, to na wale gwałtownie pojawia się opór
    zapobiegający wzrostowi obrotów i odwrotnie, gdy obroty spadną moment
    oporowy szybko zanika i obroty rosną... No ale gdy przeskoczyć punkt
    rezonansowy to jaka siła zawraca tenże układ we właściwym kierunku?

    Długie wieczory nadchodzą, bardzo fajny temat do przemyśleń...

    pzdr
    mk