  • 1. Data: 2010-05-17 23:48:52
    Temat: [blogg] Alfa Romeo Giulietta - prezentacja pod Wrocławiem
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Witam,

    tak sobie siedzę i czytam to i owo i nagle wpada w moje ręce kilka świeżych
    fotek nowej Alfy Romeo Giulietta zaprezentowanej wczoraj pod Wrocławiem i
    muszę przyznać, że auto wcale nie wygląda jak "chomik z wyłupiastymi oczami
    z przodu" - oto dowód:
    http://www.alfanews.pl/wp-content/uploads/2010/05/DS
    C02409.jpg

    Jeśli rzeczywiście auto będzie się dobrze sprzedawać, to może ta wspaniała
    marka, obchodząca w tym roku 100-lecie istnienia, odżyje i zacznie spychać
    na bok nudne auta zza naszej zachodniej granicy :>

    ps. więcej tutaj:
    http://www.alfanews.pl/2010/05/16/szczesliwcy-z-wroc
    lawia-jezdzili-giulietta/

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 2. Data: 2010-05-18 02:08:36
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Ludvigus wrote:

> [...]
    > Wrocławiem i muszę przyznać, że auto wcale nie wygląda jak "chomik z
    > wyłupiastymi oczami z przodu" - oto dowód:

    No no... ladne auto.
    A wylupiasta to jest mito - tez ma swoj urok, ale te jej swiatla
    przypominaja mi paskudnego nissana micre. ;p

    > Jeśli rzeczywiście auto będzie się dobrze sprzedawać, to może ta
    > wspaniała marka, obchodząca w tym roku 100-lecie istnienia, odżyje i
    > zacznie spychać na bok nudne auta zza naszej zachodniej granicy :>

    To cos slabo jak na 100 lecie... ciagle brakuje np 159 GTA.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2010-05-18 08:07:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Ludvigus wrote:

> [...]
    > Wrocławiem i muszę przyznać, że auto wcale nie wygląda jak "chomik z
    > wyłupiastymi oczami z przodu" - oto dowód:

    Wygląda, wygląda.

    Nota bene, parę dni temu oglądałem BMW X1, liczyłem że to będzie
    zgrabny samochód w stylu kaszkaja, a tu wyszło im zminiaturyzowane Q7 -
    morda taka że mogłaby robić za spychacz...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-05-18 10:14:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > Nota bene, parę dni temu oglądałem BMW X1, liczyłem że to będzie
    > zgrabny samochód w stylu kaszkaja, a tu wyszło im zminiaturyzowane Q7 -
    > morda taka że mogłaby robić za spychacz...

    Sraszkaj jest zgrabny? :o

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-05-18 11:18:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > Sraszkaj jest zgrabny? :o

    No, jak na takiego kompakt suva całkiem zgrabny ;-)

    Porównaj sobie to X1, po jaką cholerę dodali ten spychacz z przodu,
    nie mam pojęcia... wygląda jak mops...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-05-18 11:54:13
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wygląda, wygląda.
    >
    > Nota bene, parę dni temu oglądałem BMW X1, liczyłem że to będzie
    > zgrabny samochód w stylu kaszkaja, a tu wyszło im zminiaturyzowane Q7 -
    > morda taka że mogłaby robić za spychacz...

    o przepraszam, mnie się Q7 podoba a X1 to jakiś maszkaron ostatniego czasu,
    ale ludzie to kupują,
    cóż, są różne gusty,

    brat

  • 7. Data: 2010-05-18 18:20:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 17 May 2010 23:48:52 +0200, Ludvigus napisał(a):

    > muszę przyznać, że auto wcale nie wygląda jak "chomik z wyłupiastymi oczami
    > z przodu" - oto dowód:
    > http://www.alfanews.pl/wp-content/uploads/2010/05/DS
    C02409.jpg

    Ja się boję, że na to samo kopyto ulepią następcę 159.

    > Jeśli rzeczywiście auto będzie się dobrze sprzedawać, to może ta wspaniała
    > marka, obchodząca w tym roku 100-lecie istnienia, odżyje i zacznie spychać
    > na bok nudne auta zza naszej zachodniej granicy :>

    To jest chyba warunek konieczny ZTCP by zaczęli inwestować w AR, choć Fiat
    co chwilę zmienia zdanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-05-19 00:08:26
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    [...]

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7900068,Dwie_Alfy_GTA_
    na_urodziny.html

    MiTo GTA i 8c GTA.

    I to pewnie ta 8c ma podniesc wyniki sprzedazy, nie? ;]

    A 159 to pies?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl