  • 1. Data: 2010-05-18 10:31:57
    Temat: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    jak w temacie do wyboru:
    Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
    Stag 4 koszt 3100 zł
    BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
    pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-05-18 10:33:02
    Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    G.K. pisze:
> [...]
    > Stag 4 koszt 3100 zł
    > BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
    > pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?

    Aha i jeszcze jedna opcja: z listwą Zawolli 2300 zł.

  • 3. Data: 2010-05-18 10:48:00
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stag 4 koszt 3100 zł
    > BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
    > pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?

    NIedawno się naczytałem sporo na temat instalacji i polecana jest Omegas i
    Stag 300 plus. Dla siebie wolałbym Staga bo ma wszystko dostepne na stronie
    czyli dobrą instrukcje regulacji, program który tez jest po polsku i nie
    trzeba go crackować, do tego interfejs oryginalny tez nie jest drogi. Dla
    mnie to ważne bo wiem że sporo gazowników leci na ilość i w ten sposób
    klient zostaje sam z problemem a dzięki temu przy odrobinie chęci i wiedzy
    można sobie poradzić samemu. Zauważ że regulację w trakcie jazdy lub na
    hamowni robi mało który gazownik a tak w zasadzie to właśnie tak powinna
    wyglądac prawidłowa regulacja. Mając Staga zrobisz to sam (uwaga na utrate
    gwarancji ale nieraz nie ma innego wyjścia). Oczywiście sterownik to nie
    wszystko. Z tańszych komponentów to polecane sa listwy wtryskowe Matrix lub
    wtryskiwacze MagicJet, do tego reduktor ZavoliZeta coś tam

  • 4. Data: 2010-05-18 11:54:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Stag 4 koszt 3100 zł
    > BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
    > pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?

    Miałem Staga 300, listwę początkowo Rail, przejechała 50kkm i włożyłem
    Valetc, dwa parowniki Zavoli.
    Nie miałem żadnych problemów poza zużyciem się eksploatacyjnym wtryskiwaczy.
    MagicJet są bardzo ciche ale niestety nietrwałe, czas wtrysku na poziomie
    1.5-2ms nie daje rady w silnikach wymagających większych czasów.
    Z czystym sumieniem znów wybiorę tą sama konfigurację.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-05-19 00:42:15
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Omegas to kompletny system na wysokim poziomie.
    Stag to tylko elektronika. Bardzo ważny jest też reduktor i wtryskiwacze.