  • 11. Data: 2019-02-18 16:24:56
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-02-17 o 22:19, J.F. pisze:

    > No, piekna wiosne mamy tej zimy.
    > Srodek lutego, a dzis mialem +15 st C.
    >

    > Ale ... gdzies tak w okolicach 1987 tez bylo podobnie goraco.

    a tak przy okazji to elnino znowu się objawił i będzie zamieszanie
    pogodowe w tym roku, oby nie powodzie jak w 1997

  • 12. Data: 2019-02-18 17:01:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-18 o 15:27, Kris pisze:

    > Czemu kopiłeś auto z klimą tym samym jeszcze bardziej przyczyniając się do
    zatruwania środowiska?

    Ekologia to oszołomstwo. Nie ma zatrucia środowiska, ocieplenie to nie z
    powodu ludzkiej pazerności. Woda musi być w plastikowej butelce, którą
    po wypiciu należy wyrzucić z jadącego samochodu przez okno.

  • 13. Data: 2019-02-18 22:04:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-18 o 16:24, Peter pisze:

    > a tak przy okazji to elnino znowu się objawił i będzie zamieszanie
    > pogodowe w tym roku, oby nie powodzie jak w 1997

    Jestem ciekaw, jakimi jeszcze podobnie samochodowymi tematami będą tutaj
    niektórzy raczyli czytających? Wydawało mi się, że nic głupszego niż
    dymiące kominy, czy hulajnogi elektryczne się nie wymyśli. Ale jak
    widać, pewien rodzaj "intelektu" nie ma granic. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2019-02-18 22:26:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-18 o 15:27, Kris pisze:

    > Czemu kopiłeś auto z klimą tym samym jeszcze bardziej przyczyniając się do
    zatruwania środowiska?

    Przyłączam się do tezy Krisa. Trzeba było kupić jak on Multiplę! Wtedy
    byłoby zero zanieczyszczania środowiska :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2019-02-19 09:38:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Peter,

    > u mnie +44 stopnie w słońcu na balkonie (wczoraj po 13.00)

    To jest temperatura termometru i ma mały związek z rzeczywistą
    temperaturą powietrza.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2019-02-19 09:43:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 22:26:04 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Przyłączam się do tezy Krisa. Trzeba było kupić jak on Multiplę! Wtedy
    > byłoby zero zanieczyszczania środowiska :-D
    Multipla ma bardzo wydajna klimatyzację
    Jak popatrzysz na powierzchnię szyb(prawie jak akwarium) w tym aucie to zrozumiesz
    dlaczego klima tam jest zapewne wydajniejsza jak w Twoim Mercu

  • 17. Data: 2019-02-19 09:48:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 17:01:42 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
    > Ekologia to oszołomstwo.
    Ekologia niekoniecznie, ekolodzy to oszołomi przeważnie

    > Nie ma zatrucia środowiska, ocieplenie to nie z
    > powodu ludzkiej pazerności. Woda musi być w plastikowej butelce, którą
    > po wypiciu należy wyrzucić z jadącego samochodu przez okno.

    Wielokrotnie pisałeś że samochód to samo zło i trzeba na łyżeczki przetopić a sam
    kopiłeś nowe auto nie utylizując nawet starego
    Pisałeś ze jesteś za ograniczeniem ruchu samochodowego w Warszawie a sam po Warszawie
    blachosmrodem jeździsz.
    Krytykowałeś kierowców że jeżdżą ze złe ustawionymi światłami sam jeździsz motorem z
    lampą "angielska"
    Kilka razy pisałeś jaka to dla środowiska zła jest klima a autach a sam kupiłeś auto
    z klimą
    Typowy ekolog z Ciebie

  • 18. Data: 2019-02-19 09:49:18
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 18 Feb 2019 22:26:01 +0100, Marek S wrote:

    > Przyłączam się do tezy Krisa. Trzeba było kupić jak on Multiplę! Wtedy
    > byłoby zero zanieczyszczania środowiska :-D

    Przecież Kris nie narzeka na złe trujące samochody.

    Mateusz

  • 19. Data: 2019-02-19 09:53:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 22:26:04 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Przyłączam się do tezy Krisa. Trzeba było kupić jak on Multiplę! Wtedy
    > byłoby zero zanieczyszczania środowiska :-D
    Dodam jeszcze że sporo rzeczy które jest w multiplach w standardzie dla posiadaczy
    Merców są dostępne za słonymi dopłatami
    a co do ekologi to mam podejrzenie graniczące z pewnością że dłużnej potrwa zanim
    moja multipla zaśmieci środowisko jako wrak niż Twój Merc.
    Nie mówiąc o tym że ekosyfu generujesz kilkakrotnie wiece zapewne. Chociażby dlatego
    że dwa razy do roku wymieniasz olej, opony i inne elementy i płyny które zutylizować
    trzeba a przeważnie prawidłowo utylizowane nie są.
    Tak wiec z tą ekologią odnośnie Merc vs multipla to masz rację- multipla bardziej
    ekologiczna bez dwóch zdań.

  • 20. Data: 2019-02-19 09:58:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2019 09:49:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Przecież Kris nie narzeka na złe trujące samochody.

    Właściciel Merca nie załapał o co chodzi z Poldkiem i ekologią;)