  • 31. Data: 2024-02-21 10:43:31
    Temat: Re: Głośniki do TV
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Ja nie wiem, ale Google mówi tak:
    >
    > "Wieża Panasonic SA-AK18 podczas uruchamiania na wyświetlaczu pojawiał
    > się błąd F61, a następnie urządzenie wyłączało się. W tym konkretnym
    > przypadku problemem okazały się zimne luty na złączach CP500 i CP501.
    > Poprawa tych łączeń rozwiązała problem i maszyna znów gra."
    >
    > Brak jakiegoś napięcia. Otworzyć, jak masz miernik, to można spróbować.
    > Nic nie stracisz.
    >
    > Robert

    Miernika nie mam. Ale przecie mogę spróbować przylutowania styków na
    chybił-trafił. Udała mi się kiedyś taka operacja względem magnetowidu i
    kamery VHS, może i tu się uda, choć sama cała wieża praktycznie już mi
    niepotrzebna,. Dzięki za sugestię.

  • 32. Data: 2024-02-24 13:50:13
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2024 o 10:43, Trybun pisze:

> [...]
    > chybił-trafił. Udała mi się kiedyś taka operacja względem magnetowidu
    > i kamery VHS, może i tu się uda, choć sama cała wieża praktycznie już

    Tak na zakończenie tematu. Wieża naprawiona za pomocą małego
    przesunięcia płyty głównej, widać nie było na czymś tam styku. A co do
    podłączenia głośników z pomocą AUX wieży do tv to grają, ale z takim
    pogłosem (echem) że prawie nic nie idzie zrozumieć. Sterowanie
    głośnością tylko z tv, tak że nie da się wyłączyć głosu na głośnikach
    samego telewizora a mieć na tych z wieży.

  • 33. Data: 2024-02-24 21:50:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.02.2024 o 13:50, Trybun pisze:

> [...]
    > podłączenia głośników z pomocą AUX wieży do tv to grają, ale z takim
    > pogłosem (echem) że prawie nic nie idzie zrozumieć. Sterowanie

    Może pod gramofonowe wejście we wzmacniaczy podłączyłeś?

    > głośnością tylko z tv, tak że nie da się wyłączyć głosu na głośnikach
    > samego telewizora a mieć na tych z wieży.

    Jakoś nieprawdopodobne. Coś w ustawieniach TV powinno być jeżeli tak to
    teraz działa.

    Robert

  • 34. Data: 2024-02-25 08:37:50
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Może pod gramofonowe wejście we wzmacniaczy podłączyłeś?

    A jest w wejściu/wyjściu AUX  jakiś rozdział na rodzaj podłączanych
    urządzeń?

    > Jakoś nieprawdopodobne. Coś w ustawieniach TV powinno być jeżeli tak
    > to teraz działa.
    >

    > Robert

    Nic, po podłączeniu dodatkowych głośników audio z tv idzie na wszystkie.
    Nie ma w tv opcji względem wyjścia audio Output.

  • 35. Data: 2024-02-25 09:07:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-25, Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
    >
    > Nic, po podłączeniu dodatkowych głośników audio z tv idzie na wszystkie.
    > Nie ma w tv opcji względem wyjścia audio Output.

    Te wszystkie wyjścia typu "czincz" zwykle mają stały poziom sygnału bez
    możliwości regulacji głośności. To nie jest takiego typu gniazdo:
    https://shopdelta.eu/obrazki_art/cinch_img2_d.jpg
    ?
    --
    Marcin

  • 36. Data: 2024-02-29 19:05:33
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Te wszystkie wyjścia typu "czincz" zwykle mają stały poziom sygnału bez
    > możliwości regulacji głośności. To nie jest takiego typu gniazdo:
> [...]

    Jest regulacja, ale jak powyżej pisałem - podgłaśniając dźwięk w tv
    podgłaśnia się jednocześnie natężenie dźwięki na wyjściu na głośniki
    zewnętrzne. Żadne inne opcje nie są możliwe, np nie da się wykorzystać
    wzmacniacza z wieży bo po podłączeniu AUX wieża nie reaguje na komendy
    do niej adresowane. Jest co prawda trochę głośniej niż na fabrycznych
    głośnikach tv, ale nie jest to dźwięk o mocy 150V jaki daje sama wieża.
    Chyba takie samo.