  • 11. Data: 2012-03-26 14:48:36
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 13:36, kamil wrote:

    > Jako autor tych "portretów" piszesz to poważnie? Wybacz Marku, ale brak
    > talentu nadrabiasz gawędziarstwem i kiepski z Ciebie autorytet w tych
    > kwestiach. Wygląda to, jakby nauczyciel fizyki z gimazjum krytykował
    > Hawkinga.
    >

    > http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/p/pisanina.ht
    ml

    Z trudem (bo nigdzie nie chwali się własnymi pracami) dokopałem się do
    kilku prac Marka tak chętnie rozprawiającego o poezjach przekazu i
    spoglądaniu wgłąb duszy:

    http://www.album.astral.pl/album/fotos/634/2/867/4.j
    peg

    Pozwolę sobie przez litość nie skomentować "stania w miejscu" ani
    "robienia martwych zdjęć".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-03-26 14:50:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 13:47, quent wrote:

    > To chyba nawet nie chodzi o autorytety.
    > Każdy musi sam sobie odpowiedzieć czy przekaz do niego dociera czy nie.
    > Powodów dla których przekaz może wydawać się np. "martwy" może być wiele.
    > Nie jest w sumie istotne.
    > Za to ciekawe dla mnie jest to, że ktoś rzuca w eter kategoryczne oceny
    > - ten/ta robi martwe foty!
    > Może to właśnie odbiorca ma pozamykane klapy w głowie i nie jest w
    > stanie "poczuć" przekazu, kto wie ;-)
    >
    > Odnośnie do autorytetów - moim w dziedzinie "beauty" jest ten pan:
    > http://koraybirand.co.uk

    Marek (i jeszcze kilka osób z tej grupy poklepujących się po plecach
    niespełnionych artystów od flaszki czystej) dość często wydaje
    kategoryczne sady. Szkoda, że przy tym jego zdjęcia mają w sobie mniej
    życia od martwego borsuka przy drodze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-03-26 14:51:48
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Zawsze lepiej jest napisać to czego jest mniej, więc to czego nie widzę... a
    > to już napisałem.

    Wozisz się na mnie, a mi mówisz, że robię coś kategorycznie. Napisz
    proszę co myślisz o zdjęciach, a nie co myślisz o moim gadaniu.

    marek

  • 14. Data: 2012-03-26 14:58:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Napisz
    > proszę co myślisz o zdjęciach

    Ale po co?
    Drażnią mnie tylko kategoryczne sądy wypowiadane w poczuciu ich
    uniwersalności, czemu dałem wyraz.

    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-03-26 15:01:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > talentu nadrabiasz gawędziarstwem i kiepski z Ciebie autorytet w tych
    > kwestiach. Wygląda to, jakby nauczyciel fizyki z gimazjum krytykował

    Pierwsze zdjęcie jest przykładem na rumieniec twarzy. Masz to opisane.
    Drugie przedstawia mnie.. nie jest niczym innym jak pokazaniem swojej
    gęby.
    Trzeci portret (ten w czapce) rownież jest użyty jako dodatek do
    tekstu.

    www.album.astral.pl/album/fotos/634/2/867/4.jpeg

    To ma z 10 lat. Jest beznadziejne.

    marek

  • 16. Data: 2012-03-26 15:04:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 14:01, marek augustynski wrote:

> [...]
    > gęby.
    > Trzeci portret (ten w czapce) rownież jest użyty jako dodatek do

    Niestety nic nowszego nie znalazłem. Dziwne to trochę, skoro uważasz
    siebie za autorytet gotowy przekazywać wiedzę kolejnym pokoleniom, a nie
    pokażesz ani jednej pracy wartej tych 100kb miejsca na serwerze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-03-26 15:04:52
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 26 Mar, 14:58, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Ale po co?

    Żebyś wiedział po co jest osąd.

    > Drażnią mnie tylko kategoryczne sądy wypowiadane w poczuciu ich
    > uniwersalności, czemu dałem wyraz.

    Ja to rozumiem.

    marek

  • 18. Data: 2012-03-26 15:08:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 14:04, kamil wrote:

> [...]
    > siebie za autorytet gotowy przekazywać wiedzę kolejnym pokoleniom, a nie
    > pokażesz ani jednej pracy wartej tych 100kb miejsca na serwerze.

    Przepraszam, oddaję honor. Są jeszcze dwa, nowsze zdjęcia:

    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/2011/08/co-je
    st-co.html

    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/2011/07/list-
    do-instytucji.html

    Uczcijmy je minutą ciszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-03-26 15:14:26
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Niestety nic nowszego nie znalazłem. Dziwne to trochę, skoro uważasz
    > siebie za autorytet gotowy przekazywać wiedzę kolejnym pokoleniom, a nie
    > pokażesz ani jednej pracy wartej tych 100kb miejsca na serwerze.

    Powiedz co mam zrobić z tym, że dla ciebie to jest dziwne?
    Jeśli chcesz możesz przelecieć szybko przez Listy Marka na stronie
    jaką znalazłeś. Znajdziesz kilka przykładów, a jeśli mnie zapytasz
    albo wypowiesz się w jakimkolwiek tonie, to ja się zwyczajnie odniosę.
    Dyskusja dotyczy Kustry, więc będę mówił tak, żebyśmy nie stracili jej
    z oczu.

    marek

  • 20. Data: 2012-03-26 15:17:13
    Od: "quent" <x...@x...com>