  • 11. Data: 2017-03-30 13:33:14
    Temat: Re: Gniazda GU 5,3 z długim przewodem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> napisał(-a):

    > Jeżeli to ma być żarówka LED to co Cie powstrzymuje ?
    > Jeżeli halogen to może być ciepło przy tej oprawce.

    LED byłoby idealne, ale barwa wyraźnie mi nie odpowiada -- nie znalazłem
    wystarczająco ciepłej.

    Halogen 20W da radę, klosz jest z siatki met. 50W nie daje rady, stąd wymiana
    :)

  • 12. Data: 2017-04-08 05:37:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Rurka jest podzielona pośrodku zawiasem.

    Polaczenie tych dwoch rurek malo rzucajacym sie w oczy przewodem nie
    wchodzi w gre?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 13. Data: 2017-04-10 12:25:44

    Sat, 8 Apr 2017 03:37:19 +0000 (UTC), w <jTddcaplIee6Nv8%gof@news.chmurka.net>,
    g...@s...invalid (Adam Wysocki) napisał(-a):

    > Polaczenie tych dwoch rurek malo rzucajacym sie w oczy przewodem nie
    > wchodzi w gre?

    Niezbyt -- obie części dosyć długie.