  • 1. Data: 2010-05-24 15:27:57
    Temat: Gniazda zasilające 230V przykręcane
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Orientujecie się może gdzie można kupić gniazda zasilania na 230V przykręcane do
    obudowy (takie na
    standardową okrągłą wtyczkę z bolcem)?
    Ewentualnie może być jakiś system elektroinstalacyjny umożliwiający połączenie kilku
    gniazdek.

  • 2. Data: 2010-05-24 16:09:54
    Temat: Re: Gniazda zasilające 230V przykręcane
    Od: c...@p...onet.pl

    Przecież każde modułowe podtynkowe czy natynkowe Legranda na przykład można
    przykręcać do obudowy pojedynczo albo w kompletach o dowolnej ilości?

  • 3. Data: 2010-05-24 16:33:04
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 24 May 2010 17:27:57 +0200,
    Elektrolot <e...@N...pl> screamed:

    Daj znać jeśli znajdziesz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 18:32:51 user up 12447 days, 6:27, 1 user, load average: 0.94, 0.38, 0.95 ]

    sadism, n.: A sadist refusing to whip a masochist.

  • 4. Data: 2010-05-24 16:38:41
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2010-05-24 18:09, c...@p...onet.pl pisze:

    > Przecież każde modułowe podtynkowe czy natynkowe Legranda na przykład można
    > przykręcać do obudowy pojedynczo albo w kompletach o dowolnej ilości?

    podtynkowe i natynkowe przykręcane do obudowy? Nie wiem czy się zrozumieliśmy. Muszę
    wyprowadzić
    kilka gniazd zasilania, które będą sterowane przez układ elektroniczny. Wszystko to
    ma być
    umieszczone jednej obudowie.

    Znalazłem w TME coś takiego jak GS-108-0B. Jak zwykle gdy coś jest potrzebne to nie
    mają tego na
    stanie i cena też bez rewelacji.

  • 5. Data: 2010-05-24 21:10:10
    Od: "PP" <p...@w...pl>

> [...]
    > przykręcane do obudowy (takie na standardową okrągłą wtyczkę z bolcem)?
    > Ewentualnie może być jakiś system elektroinstalacyjny umożliwiający

    W sklepach pełno przedłużaczy bez kabli, część z nich daje się rozkręcić od
    strony gniazda, przykręcamy to do obudowy i nakładamy obudowę od góry,
    proste i tanie
    Piotr

  • 6. Data: 2010-05-24 22:40:33
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > zrozumieliśmy. Muszę wyprowadzić kilka gniazd zasilania, które będą
    > sterowane przez układ elektroniczny. Wszystko to ma być umieszczone

    Czekaj, bo ja czegoś nie rozumiem :P... albo Ty ;)...
    Masz obudowę (kawałek blach/plastiku/czegoś) i chcesz mieć na niej
    gniazdka takie, jak na ścianie, tak?? :D...
    No to co za problem przykręcić do tej obudowy gniazdko natynkowe?? :D...
    A co za problem wyciąć w tym dziurę i przykręcić gniazdko wtynkowe??
    :D... gniazda wtynkowe mają z reguły specyficzny system mocowania, ale
    niektóre posiadają otwory na śruby, żeby była możliwość ich
    przykręcenia. Na wierzch "twarzyczka" i wszystko wygląda jak na ścianie
    :)...

    Konop

  • 7. Data: 2010-05-25 07:48:45
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przykręcane do obudowy (takie na standardową okrągłą wtyczkę z bolcem)?
    > Ewentualnie może być jakiś system elektroinstalacyjny umożliwiający

    Każdy producent ma dziś systemy "ramkowe" do połączenia gniazdek ze sobą
    oraz mocowanie "na śrubki".

  • 8. Data: 2010-05-25 08:17:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 25 May 2010 00:40:33 +0200,
    Konop <k...@g...pl> screamed:
> [...]
    > No to co za problem przykręcić do tej obudowy gniazdko natynkowe?? :D...
    > A co za problem wyciąć w tym dziurę i przykręcić gniazdko wtynkowe??

    W moim przypadku problem polega na dużym wnętrzu takiego gniazda.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 10:16:28 user up 12448 days, 22:11, 1 user, load average: 0.98, 0.28, 0.98 ]

    Terminal glare: A look that kills...

  • 9. Data: 2010-05-25 08:53:10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-05-25 09:48, William Bonawentura pisze:

> [...]
    > wiadomości news:4bfa9b0f$0$17094$65785112@news.neostrada.pl...
    >>

    > Każdy producent ma dziś systemy "ramkowe" do połączenia gniazdek ze sobą
    Oraz większość z nich ma też systemy "korytka" lub jak to nazwać -
    podstawki pod takie gniazdka "podtynkowe" robiący z tego zestaw
    "natynkowy" - więc możesz sobie zmajstrować własny przedłużacz w postaci
    kostki. Sam mam takie coś w postaci 2x eth, 2x 230v,
    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2010-05-25 09:09:37
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2010-05-25 10:53, BartekK pisze:

> [...]
    > "natynkowy" - więc możesz sobie zmajstrować własny przedłużacz w postaci
    > kostki. Sam mam takie coś w postaci 2x eth, 2x 230v,

    Na początku myślałem o jakimś profilu aluminiowym do którego przykręcę gniazda. Ale
    rozważałem
    również takie rozwiązanie. Połączenie czegoś w stylu "korytek" z mocowanymi gniazdami
    i zaślepkami z
    boków tak aby stanowiło to gotową obudowę.
    Możesz podesłać namiar na jakiś konkretny system?