  • 1. Data: 2010-05-25 12:10:53
    Temat: UPS Active Power jak wylaczyc zabezpieczenie.
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Znajomy poprosil mnie o przerobke UPS'a ACtive Power 650LCD. Problem
    polega na tym ze UPS ma wbudowany miernik ktory zalacza podtrzymanie
    przy obciazeniu wiekszym niz 40W. Przy mniejszym niestety ani drgnie a
    potrzebny jest do podtrzymania plytki o poborze 20W. Jesli ktos
    przerabial temat poprosze o wskazowki.

  • 2. Data: 2010-05-25 12:20:25
    Temat: Re: UPS Active Power jak wylaczyc zabezpieczenie.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zenek" <z...@o...pl> wrote in message news:htgeoi$svl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > obciazeniu wiekszym niz 40W. Przy mniejszym niestety ani drgnie a
    > potrzebny jest do podtrzymania plytki o poborze 20W. Jesli ktos

    A nie wystarczy dodać w gniazdko żarówki lodówkowej 15W równolegle?

  • 3. Data: 2010-05-25 12:31:25
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > A nie wystarczy dodać w gniazdko żarówki lodówkowej 15W równolegle?

    Ale to zwieksza pobor mocy i zmniejsza dlugosc podtrzymania.

  • 4. Data: 2010-05-25 18:33:37
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...COM>

    zenek pisze:

    > Ale to zwieksza pobor mocy i zmniejsza dlugosc podtrzymania.

    Ale przetwornice impulsowe zwykle nie pracują stabilnie od zera watów.
    Po to jest ten próg 40W, bo prawdopodobnie dopiero w tym momencie praca
    przetwornicy staje się ustabilizowana

  • 5. Data: 2010-05-25 19:07:54
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Ale przetwornice impulsowe zwykle nie pracują stabilnie od zera watów.
    > Po to jest ten próg 40W, bo prawdopodobnie dopiero w tym momencie praca
    > przetwornicy staje się ustabilizowana

    A co powiesz na przetwornice do telefonu komorkowego ? Tez twoim
    zdaniem nie powinna pracowac?

  • 6. Data: 2010-05-25 19:34:47
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > A co powiesz na przetwornice do telefonu komorkowego ? Tez twoim zdaniem
    > nie powinna pracowac?

    Myślisz że da 500W? wyrobi jako UPS?

    Te 15W w żarówce może być najrosądniejszym rozwiązaniem. Sprawność UPSa przy
    miniamalnym obciążeniu będzie znikoma.

    --
    Desoft

  • 7. Data: 2010-05-25 19:34:49
    Od: Siekacz <s...@y...pl>

    W dniu 2010-05-25 21:07, zenek pisze:
    > A co powiesz na przetwornice do telefonu komorkowego ? Tez twoim
    > zdaniem nie powinna pracowac?

    Zauważyłeś pewną różnicę mocy maksymalnych przetwornic w UPSie i
    ładowarce telefonu?

    Stan niedociążenia niesie zagrożenie dla stabilności przetwornicy
    (napięcie może polecieć do zasilania, a przy przetwornicy podwyższającej
    w kV).

  • 8. Data: 2010-05-25 20:00:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    zenek pisze:

    > A co powiesz na przetwornice do telefonu komorkowego ? Tez twoim
    > zdaniem nie powinna pracowac?
    Twoje przetwornice do telefonu komórkowego robią z 12V stałego 230V sinusa?

    Michoo

  • 9. Data: 2010-05-25 20:04:01
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Desoft pisze:

    > Myślisz że da 500W? wyrobi jako UPS?
    >
    > Te 15W w żarówce może być najrosądniejszym rozwiązaniem. Sprawność UPSa
    > przy miniamalnym obciążeniu będzie znikoma.

    Mam starego fideltronika 500W i daje rade od dowolnego obciazenia,
    prosze bez filozofii bo jak sie wkurwie to sobie rozrysuje ten UPS i
    bede wiedzial co i jak ale nie chce mi sie bo to robota po znajomosci
    dlatego pytam czy ktos to juz przerabial.

    Jesli nie to dzieki sam powalcze.

  • 10. Data: 2010-05-25 20:39:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Siekacz,

    Tuesday, May 25, 2010, 9:34:49 PM, you wrote:

> [...]
    > Stan niedociążenia niesie zagrożenie dla stabilności przetwornicy
    > (napięcie może polecieć do zasilania, a przy przetwornicy podwyższającej

    A od kiedy to w UPSach stosuje się przetwornice step-up? To zazwyczaj
    najprymitywniejszy push-pull CT. Brak obciążenia w niczym mu nie
    przeszkadza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl