eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku › Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
    From: Nound <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
    Date: Mon, 26 Apr 2010 05:36:16 -0700 (PDT)

    Witam,
    Jestem posiadaczką Citroena C3 z 2004 roku, lakier metalik - kilka
    mieś temu miałam bliskie spotkanie z sarenką. ASO w Krakowie
    naprawiało auto (zresztą z wieloma perypetiami) i m.in. polerowali i
    nakładali lakier bezbarwny (albo coś w tym stylu) na maskę - nie
    wymagała ona lakierowania a jedynie zniwelowania drobnych rysek.
    Wczoraj po umyciu auta okazało się, że w miejscu gdzie "narobił" gołąb
    zaczął złazić/pękać/kruszyć się lakier i powstał matowy chropowaty
    ślad po odchodach ptaka ... zastanawia mnie czy to normalne?
    Często miałam w różnych miejscach zafajdane przez ptactwo auto i nigdy
    nic podobnego nie miało miejsca ani na dachu ani na drzwiach. W ub.
    roku zdarzyło się nie raz, że ptak narobił na wspomnianą maskę i nic
    się nie stało ...

    Proszę o informację czy to komuś się przytrafiło z oryginalnym
    lakierem czy to możliwe, że nałożyli jakąś tandetę na maskę i stąd
    taki efekt. Nie byłam zadowolona z naprawy w tym ASO, kilka razy
    poprawiali swoją nędzną robotę więc zrozumiałe są moje podejrzenia, że
    zrobili jakąś fuszerkę...

    Pozdrawiam
    Monika