  • 1. Data: 2010-04-26 14:36:16
    Temat: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
    Od: Nound <m...@g...com>

    Witam,
    Jestem posiadaczką Citroena C3 z 2004 roku, lakier metalik - kilka
    mieś temu miałam bliskie spotkanie z sarenką. ASO w Krakowie
    naprawiało auto (zresztą z wieloma perypetiami) i m.in. polerowali i
    nakładali lakier bezbarwny (albo coś w tym stylu) na maskę - nie
    wymagała ona lakierowania a jedynie zniwelowania drobnych rysek.
    Wczoraj po umyciu auta okazało się, że w miejscu gdzie "narobił" gołąb
    zaczął złazić/pękać/kruszyć się lakier i powstał matowy chropowaty
    ślad po odchodach ptaka ... zastanawia mnie czy to normalne?
    Często miałam w różnych miejscach zafajdane przez ptactwo auto i nigdy
    nic podobnego nie miało miejsca ani na dachu ani na drzwiach. W ub.
    roku zdarzyło się nie raz, że ptak narobił na wspomnianą maskę i nic
    się nie stało ...

    Proszę o informację czy to komuś się przytrafiło z oryginalnym
    lakierem czy to możliwe, że nałożyli jakąś tandetę na maskę i stąd
    taki efekt. Nie byłam zadowolona z naprawy w tym ASO, kilka razy
    poprawiali swoją nędzną robotę więc zrozumiałe są moje podejrzenia, że
    zrobili jakąś fuszerkę...

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2010-04-26 14:55:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Proszę o informację czy to komuś się przytrafiło z oryginalnym
    > lakierem czy to możliwe, że nałożyli jakąś tandetę na maskę i stąd
    > taki efekt.

    Mozliwe, ze lakier matowieje jezeli kupa dlugo na nim lezala. Niestety
    odchody ptakow sa dosyz zrace.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 3. Data: 2010-04-26 15:07:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w
    > Mozliwe, ze lakier matowieje jezeli kupa dlugo na nim lezala.
    > Niestety odchody ptakow sa dosyz zrace.

    Dla nowych lakierow.
    Bo stare jakos sa odporne, ale tez nieekologoczne ..

    J.

  • 4. Data: 2010-04-26 15:10:03
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 15:07, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w

    > Dla nowych lakierow.
    > Bo stare jakos sa odporne, ale tez nieekologoczne ..
    >
    > J.

    Leżały jej resztki (deszcz zmył) max. 2 dni.
    Duuuuużo dłużej leżały w innych miejscach np. dach innymi razami i
    nawet nie zmatowiał że już nie wspomnę o odpryskiwaniu, które właśnie
    teraz ma miejsce ...

  • 5. Data: 2010-04-26 15:36:33
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Mozliwe, ze lakier matowieje jezeli kupa dlugo na nim lezala. Niestety
    > odchody ptakow sa dosyz zrace.

    Może to był jakiś gołąb typu "czarnobyl" :D

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2010-04-26 15:42:13
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 15:36, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > Może to był jakiś gołąb typu "czarnobyl" :D
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Mnie tam do śmiechu nie jest :P
    Nie wiem czy jechać do tego ASO (nie lubią mnie już tam i z
    wzajemnością) czy nie? Lakier na pewno będzie jeszcze odpryskiwał z
    tej maski bo jest popękany, tylko kwestia czasu a wtedy będzie trzeba
    odwiedzić lakiernika na mój koszt ... buuuu :(

  • 7. Data: 2010-04-26 15:44:03
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Ptasie gówna są bardzo żrące i leżąc np kilka tygodni mogą zniszczyc
    nawet fabryczny lakier. Miałem kiedyś mazde która stała gdzies na wsi
    przez kilka tygodni pod drzewem bo poprzedni własciciel wyjechał na
    dłuzej i auto nie było myte. Potem po umyciu gówna znikają i w tych
    miejscach niby wszystko jest ok - najwyzej lekkie odbrawienia, jednak
    lakier ciągle niszczeje i z czasem dochodzi nawet do odpadania koloru
    czyli bazy lakieru. Wygląda to jak łuszczenie się powłoki.
    A lakier świeży można sobie załatwić takim gównem nawet w kilka dni po
    narobieniu ptaka. Uwaga taka, że czasem nawet po umyciu gówien wodą z
    płynem to nie pomaga, trzeba to jeszcze poprawić jakimiś
    rozpuszczalnikami czy czyms mocniejszym.

  • 8. Data: 2010-04-26 15:51:58
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 15:44, BearBag <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > płynem to nie pomaga, trzeba to jeszcze poprawić jakimiś
    > rozpuszczalnikami czy czyms mocniejszym.

    Wszystko rozumiem, chodzi tylko o to, że auto zafajdane było w kilku
    miejscach i to z max. 2 dni ... nigdzie nic się nie stało tylko na tej
    masce, poza zmatowieniem lakier ODPRYSKUJE, popękał i to sporo!
    Lakierowanie tej maski było we wrześniu ub. roku więc już trochę temu.
    Czasami i z tydzień/2 tygodnie jeździłam z jakimś gównem na dachu czy
    na masce przed tym lakierowaniem i nie zdarzyło się nic podobnego.

  • 9. Data: 2010-04-26 16:38:56
    Temat: Re: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - a=?ISO-8859-2?Q?uto_z_2004_roku?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nound wrote:

    <ciach smęty>

    Ludzie, to jakiś nalot marketoidów?

    Jak macie jakiś produkt do zareklamowania to walnijcie otwartym
    tekstem, a nie takie smęcenie o tych straszliwych ptasich kupach.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-04-26 17:19:20
    Od: Nound <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 16:38, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jak macie jakiś produkt do zareklamowania to walnijcie otwartym
    > tekstem, a nie takie smęcenie o tych straszliwych ptasich kupach.

    Gościu co się tak spinasz ?
    Po to jest to forum aby pytać? Czy może nie?
    To, że chcę możliwie dokładnie opisać problem jest dla Ciebie
    marudzeniem?

    Liczę na to, że ktoś miał podobny przypadek i podpowie co z fantem
    zrobić a, nie na docinki od jakiegoś znudzonego faceta.
    Nie interesuje Cię ten temat to go nie czytaj i po problemie.