  • 11. Data: 2019-01-22 14:51:16
    Temat: Re: Granie na czekanie się samo włączyło w Pleju
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-22 o 13:56, Tomaszek pisze:
    > Mam nadzieję, że żartobliwy ton mojej wypowiedzi nie został zrozumiany
    > opacznie, ja tu nie chce wielkiej polityki zaczynać.

    Nie da się :-)
    Mam dziecko, nie mam 500+ i podatki też płacę ;-)

  • 12. Data: 2019-01-22 14:53:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 21:56, Animka pisze:
    > Może w Plusie by było lepiej?

    Już miałem ochotę przenieść wszystkie numery ale skończyła się promocja
    "6 mies" za darmo". Za mały zysk z zamieszania bo. :-)

  • 13. Data: 2019-01-28 00:39:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5c422443$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > To jakaś szersza praktyka czy błąd systemu?
    > Niby tylko 2 zł ale sprawdzanie wszystkich moich numerów kosztuje siły i środki.
    Jak się zabezpieczyć i kogo opier...ć najpierw
    > :-)

    2 pln miesięcznie? 10 pln w całym cyklu życiowym numeracji? ;)
    Play daje 500 pln, aby ewentualnie zabrać 2*5 pln?...
    Nie ograniczam się -- ale ani 500 pln, ani
    ponad 70 GB nie potrafię wykorzystać w 150 dni. :)
    Piszę jak jest -- czyli o Faktach w Play. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2019-03-13 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

    > na słuszny cel
    > idzie,

    Hmmm, ale na jaki? Wspomagac biednych i przy okazji bogatych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki