  • 31. Data: 2019-12-24 09:34:23
    Temat: Re: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-24 01:15, jaNus wrote:

    > Zdebilowacenie. Zbrodzień i tak znajdzie dojście do nielegalnej bazy
    > danych, wpisując wydatki w koszty napadu. A tylko porządny /ludź/ ma z
    > tym problemy. Kiedyś te książki były!
    >  - a dziś, w dobie hiper-informa(tyza)cji, nie mogę odnowić kontaktu
    > sprzed lat: stacjonarny zlikwidowany, komórka zmieniona, a  mail
    > najwyraźniej nieużywany (dziwne!).

    Może już nie chce mieć z Tobą kontaktu.

  • 32. Data: 2019-12-24 11:40:39
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 09:34, kk pisze:
    > Może już nie chce mieć z Tobą kontaktu.

    /Prorok jaki, cy-co/? :)
    Ja w tej materii to mam powody do optymizmu, duże.
    inaczej rzecz ujmując:
    -- chce, tylko nie ma jej jak tego... uświadomić!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 33. Data: 2019-12-24 17:25:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-24 o 09:34, kk pisze:

    > Może już nie chce mieć z Tobą kontaktu.

    Ludzie przerzucili się na telefony komórkowe i często zmieniają numery
    telefonów, ale dobry znajomy powinien się odezwać i o tym poinformować.

    --
    animka