  • 11. Data: 2013-02-03 09:12:12
    Temat: Re: Gruzja - wypożyczalnia pojazdów 1-śladowych
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" napisał

    > W tym roku czy w ogóle? :)
    > Mam motocykl v-stroma, a chciałbym tam jechać czymś bardziej off-road,
    > planuje go zmienić na gs'a 800tke.

    Do Irkutska i dalej do UB dojedziesz spokojnie Chopperem...Albo czymkolwiek.

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2013-02-26 17:42:48
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    MichalS napisał(a):
    > Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Niejedno :)
    >
    > Pozdrawiam, MichalS.

    Jak mnie przyjmiecie do bandy, to wam coś zorganizuję ;)
    --
    zbigi

  • 13. Data: 2013-02-26 17:58:05
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Hinek napisał(a):
    > Użytkownik "The_EaGle" napisał
    >>
    > Do Irkutska i dalej do UB dojedziesz spokojnie Chopperem...

    Do IrkuCka! Kufer!... :\
    W telewizji oglądałeś walkę Klitchko czy Kliczki? ;)
    --
    zbigi

  • 14. Data: 2013-02-28 10:08:24
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał

    > Do IrkuCka! Kufer!... :\

    Po rosyjsku jest IrkuTSk (cyrylicą), po angielsku też Irkutsk - nie
    gorączkuj się :)

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2013-02-28 11:41:04
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Hinek napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" napisał

    > Po rosyjsku jest IrkuTSk (cyrylicą), po angielsku też Irkutsk - nie
    > gorączkuj się :)

    To pisz po rosyjsku (cyrylicą) jeżeli chcesz mieć ...tsk albo po polsku
    - Irkuck. :P
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Irkuck
    Na szczęście sporo nazw geograficznych mamy spolszczonych i możemy
    jechać sobie do Moskwy albo Paryża o Czelabińsku już nie wspominając ;)
    A tak serio - troszkę masz rację, troszkę ja mam rację. Generalnie na
    Ciebie padło, żem się wzburzył, iż znów ktoś anglicyzmy sieje tam, gdzie
    nie ma takiej potrzeby...
    pis@law@rokendrol! :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza