  • 1. Data: 2010-01-05 16:17:35
    Temat: Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    Witam!

    Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
    Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
    na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
    tunera TV.

    Wiem na ten temat bardzo mało. Potrzebny więc byłby mi opis
    funkcji tego rodzaju urządzeń i co występowanie danej funkcji daje użytkownikowi.
    Chodzi mi o opis od strony użytkowej, bez szczegółów technicznych,
    na których i tak się nie znam.

    Jeśli ktoś wie gdzie taki opis można znaleźć to bardzo proszę
    o podanie adresu. Gdy szukam w Google pokazują mi się strony
    sklepów.

    Pozdrawiam
    mea

  • 2. Data: 2010-01-05 19:15:52
    Temat: Re: Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mea wrote:
    > Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
    > Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
    > na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
    > tunera TV.

    W takim razie kup cokolwiek, co firmowane jest przez znaną markę (Manty,
    Korry i inne takie lepiej sobie odpuść, choć one również spełnią swoje
    zadanie) i spełnia Twoje oczekiwania (czyli czyta płyty w odpowiednim
    formacie) - takie zabawki kosztują dziś naprawdę mało (sam kupiłem parę za
    9.99 na wyprzedaży - brakowało jedynie pilotów). Niektóre odtwarzacze
    radzą sobie z różnymi wariantami DivX/XviD oraz odtwarzają napisy w
    formacie TXT (z polskimi znakami) - to również może być przydatne.
    Oczywiście nagrania z tunera albo filmy VCD na telewizorze LCD siłą rzeczy
    wyglądać będą delikatnie mówiąc mocno tak sobie, ale chyba nie jest to dla
    Ciebie problem.

    Generalnie to temat rzeka (ale nie wszystkie informacje będą dla Ciebie
    przydatne), w dodatku nie na tę grupę - spytal lepiej na
    pl.rec.kino.domowe.

    --
    KILu

  • 3. Data: 2010-01-05 19:28:37
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    mea wrote:
> [...]
    > Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
    > na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy

    W takim razie kup mante.
    Ta w przeciwienstwie do znanych marek odtworzy prawie wszystko.
    Jesli masz nagrania w mpeg2 mozesz wrzucac goly plik na plyte i ruszy. W
    markowe trzymaja sie standardow.
    Divx tym bardziej.

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2010-01-05 21:36:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Tmek pisze:

> [...]
    > Ta w przeciwienstwie do znanych marek odtworzy prawie wszystko.
    > Jesli masz nagrania w mpeg2 mozesz wrzucac goly plik na plyte i ruszy. W

    Moja Manta (DVD 035 Emperor Basic) mpeg nie ruszy, nie widzi. Najbardziej
    mi szkoda, że Matroski (mkv?) nie widzi i nie odtworzy.
    Muszę oglądać na monitorze. Jest co prawda super odbiór, ale monitor mały
    (panorama 19').

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-01-05 21:47:21
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-01-05 22:36, Animka pisze:

> [...]
    > Najbardziej mi szkoda, że Matroski (mkv?) nie widzi i nie odtworzy.
    > Muszę oglądać na monitorze. Jest co prawda super odbiór, ale monitor

    o właśnie, a znacie jakieś odtwarzacze DVD, które odtwarzają Matroskę
    i/lub RMVB?

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski