  • 1. Data: 2015-01-14 23:13:09
    Temat: HBBTV - czy ktoś korzysta ?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Korzysta i potrafi mnie przekonać, że warto to mieć?

    Zagłębiłem się w tą stronę:
    http://hbbtv.pl/

    (TV - to samsung serii C, wiec nie wspierany do hbbtv, ale zamierzam
    kupic nowy tuner sat dvb-t2/s2/c/iptv i brakuje w nim jedynie hbbtv)

    Nie mam przekonania w czym HbbTV jest lepsza od np. SmartTV procz
    dodawania statystyk do imprez sportowych czy wyswietlania reklam w
    trakcie programow.

    Przeglądam na tą chwilę to:
    http://hbbtest.v3.tvp.pl/tvpvod/index.php#direct
    (trzeba doinstalować wtyczkę w Firefox: Firehbbtv)

  • 2. Data: 2015-01-15 13:25:58
    Temat: Re: HBBTV - czy ktoś korzysta ?
    Od: Eryk <3...@w...pl>

    W dniu 2015-01-14 23:13, AL pisze:
    > Korzysta i potrafi mnie przekonać, że warto to mieć?

    Nie warto. Same wkurwiające reklamy.

  • 3. Data: 2015-01-24 22:12:24
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    > Nie warto. Same wkurwiające reklamy.

    Potwierdzam. Nie wiem jak w innych TV, ale w SONY po zmianie kanału na
    taki, który nadaje HBBTV zawsze wskakuje w prawym dolnym rogu na ekranie
    takie info z czerwonym kółkiem, żeby przcisnąć klawisz czerwony na pilocie.
    Jest to strasznie wkurzające. Jak już się wejdzie w te informacje, to tam
    nie ma nic z tych rzeczy o których piszą w reklamach o HBBTV, tam lecą
    przeważnie kolejne reklamy.

  • 4. Data: 2015-01-27 00:22:35
    Od: VSS <a...@g...com>

    W panasonie też wyskakuje ta czerwona hiena :) Mam od lat, w czasie mistrzostw w
    piłce kopanej w kraju wyświetlało wszelkie informacje o meczu i wszystkich
    uczestnikach tej szopki na trawie. Po tej imprezie zawartość spadła do poziomu rowu
    mariańskiego. Jak jest w tv to ok, ale specjalnie o to nie walcz.

    VSS

  • 5. Data: 2015-01-27 17:05:11
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-27 00:22, VSS wrote:
> [...]
    mariańskiego. Jak jest w tv to ok, ale specjalnie o to nie walcz.

    dzieki za wszystkie sugestie.

    Ostatecznie podarowałem sobie ten cud TV hybrydowej i zaoszczędziłem tym
    samym trochę kasy na np. piwo :)