    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HDD czego nie wiem
    Date: Sat, 24 Sep 2011 02:55:02 -0400

    HDD seagate barracuda IDE, 500GB, 7,2Krpm
    podlaczony stacjonarnego kompa przejsciowka IDE/USB plus zasilanie.
    odlaczylem mu w pewnym momencie zasilanie i ku memu zdziwieniu dysk
    byl nadal widziany przez system. mozna przegladac na nim katalogi.
    mozna nawet kopiowac z niego i na niego, ale tylko katalogi. ich
    zawartosc sie nie kopiuje. katalogi sa puste.
    moze mi ktos wytlumaczyc jakim cudem on w ogole jest widoczny w
    systemie po odcieciu zasilania? czy to system (W7) buforuje informacje
    o zawartosci dysku? czy jak? <rs>