  • 31. Data: 2011-09-26 14:56:03
    Temat: Re: HDD czego nie wiem
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 26 Sep 2011 08:13:38 +0200, Rafał Łukawski wrote:

    > RS, to Ty siedzisz przy swoim sprzęcie. na promblem X może być wiele
    > hipotez i jest to zupełnie normalne.

    powiem ci, ze bardziej mnie interesowala twoja odpowiedz na pytanie, ktore
    wyciales, niz "drenowanie". <rs>

  • 32. Data: 2011-09-26 14:57:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 25 Sep 2011 22:18:47 +0100, Michal Lukasik wrote:

    > Bo to "windziany" bufor nie sprzętowy dysku. Buffor ten nie został
    > wyczyszczony i zamknięty bo nie odłączyłeś dysku w prawidłowy dla OSa
    > sposób. Tyle.

    jak bys to jeszcze chcial wytlumaczyc Adamowi i Rafalowi, to bysmy mogli
    zamknac ten watek. <rs>

  • 33. Data: 2011-09-26 19:10:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 16:53, rs pisze:
    (...)

    > kurcze. nie wiedzialem, ze mozna kopiowac katalogi z monitora na twardy
    > dysk. czego to sie mozna dowiedziec. faktycznie paranauka.<rs>

    Ale zrób tak, jak Ci wcześniej napisałem. Jeśli okaże się, że jednak
    dane na odłączonym dysku po restarcie komputera zostały zaktualizowane,
    to wtedy rzeczywiście będzie paranauka ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 34. Data: 2011-09-26 19:50:49
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 26 Sep 2011 21:10:41 +0200, Adam wrote:

> [...]
    > dane na odłączonym dysku po restarcie komputera zostały zaktualizowane,
    > to wtedy rzeczywiście będzie paranauka ;)

    przeczytaj z laski swojej, co na ten temat bylo juz w tym watku napisane.
    <rs>

  • 35. Data: 2011-09-27 16:48:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 21:50, rs pisze:

    > przeczytaj z laski swojej, co na ten temat bylo juz w tym watku napisane.
    > <rs>

    Nie rozumiem, o co Ci chodzi.

    Może mnie źle zrozumiałeś, albo ja nie wiem, o co Ci chodzi.

    Teraz już bez żartów.

    Ja pisałem o tym:
    Jeśli odłączysz zasilanie zewnętrznego dysku, pozmieniasz coś w nadal
    widocznym buforze dysku (widząc niby "żywy" dysk twardy), zrestartujesz
    komputer i ponownie podepniesz dysk, to zmian raczej nie zobaczysz.
    Oznacza to, że zmian dokonywałeś na windowsowym buforze.

    Zresztą ten bufor możesz wyłączyć, jak Ci już ktoś pisał.

    Jest możliwość zrobienia zmian na dysku w powyższy sposób, ale to raczej
    dotyczy magistrali SCSI z zasilaniem bufora.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.