  • 1. Data: 2010-11-05 11:36:47
    Temat: HDD systemowy 3,5" do desktopa -> Seagate Constellation?
    Od: gordom <n...@a...ess>

    Witam.
    W ciągu ostatniego roku padły mi 2 dyski Samsunga (SpinPoint F1 HD322HJ
    320GB). Szukam więc zamiennika na dysk systemowy. Moje kryteria:
    wielkość ok. 500GB, niezawodność (bardzo istotne), wydajność i głośność
    (oba równie ważne). Cena do ok. 400zł.
    Zastanawiam się nad Seagate Constellation ES ST3500514NS 500GB. Ma dobre
    wyniki w testach Chipa, długa gwarancja. Jedyne co mnie martwi to to, że
    jest głośniejszy o ponad 8dB od najcichszego w tym zestawieniu Seagate
    Barracuda LP ST3500412AS 500 GB. Czy ktoś używał Seagate Constellation w
    desktopie i może coś powiedzieć na temat ich głośności?

    A może inny HDD polecicie?

    Z góry dzięki.
    pozdr.,
    gordom