  • 1. Data: 2010-11-05 07:20:56
    Temat: Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Wszystko mi działało poprawnie. Gdy chciałem nagrać jakieś dźwięki - dało
    się to zrobić. Mój SB Audigi2 spisywał się znakomicie do czasu, gdy
    sterowniki MS z Windows 7 zamieniłem na oryginalne od Creativa. Teraz mam
    same problemy. Nie mogę nagrać żadnego pliku audio, bo programy zgłaszają,
    że "urządzenie jest używane przez inną aplikację". Oczywiście nie jest.
    Powrót do sterowników od MS też nie pomógł.

    Co ten Creative zrobił takiego, że moja ulubiona karta dźwiękowa się
    zbiesiła? Próbuję walczyć z tym od tygodnia, ale nie mam żadnych pomysłów.

  • 2. Data: 2010-11-05 11:37:33
    Temat: Re: Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Marcin N pisze:

    > Co ten Creative zrobił takiego, że moja ulubiona karta dźwiękowa się
    > zbiesiła? Próbuję walczyć z tym od tygodnia, ale nie mam żadnych pomysłów.

    Nic nie zrobił. Popatrz w we właściwościach dźwięku przy nagrywaniu -
    wybierz właściwe urządzenie (może masz SPDiF lub HDMI z grafy jeszcze)?

    Pzdr, OMSOn

  • 3. Data: 2010-11-05 14:34:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Marcin N pisze:

    > Co ten Creative zrobił takiego, że moja ulubiona karta dźwiękowa się
    > zbiesiła? Próbuję walczyć z tym od tygodnia, ale nie mam żadnych pomysłów.

    Ja SBLive1024 w żaden sposób nie mogę odpalić ani na Viście ani na W7
    I tak masz dobrze, możesz przeinstalować windę :-)

  • 4. Data: 2010-11-05 15:43:35
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nic nie zrobił. Popatrz w we właściwościach dźwięku przy nagrywaniu -
    > wybierz właściwe urządzenie (może masz SPDiF lub HDMI z grafy jeszcze)?

    Oczywiście wybierałem. Mam pojęcie o tych sprawach, jednak sytuacja mnie
    przerosła.
    Za każdym razem, gdy wybiorę źródło nagrywania (dowolne), uzyskuję
    informację, że jest w użyciu przez inny program. Nie ma znaczenia, jakim
    programem próbuję nagrywać - nawet systemowy recorder nie działa.

  • 5. Data: 2010-11-05 16:12:28
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Marcin N pisze:

> [...]
    > informację, że jest w użyciu przez inny program. Nie ma znaczenia, jakim
    > programem próbuję nagrywać - nawet systemowy recorder nie działa.

    Rozumiem. Ale to nadal coś po stronie systemu. Podaj jeszcze oznaczenie
    karty z PCB.

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2010-11-05 19:24:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem. Ale to nadal coś po stronie systemu. Podaj jeszcze oznaczenie
    > karty z PCB.

    PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna
    podróba.

  • 7. Data: 2010-11-07 08:06:47
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Marcin N pisze:

    > PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna
    > podróba.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Printed_circuit_board

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2010-11-08 08:01:48
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Marcin N pisze:

    > PCB? Co to? Karto to zwykły prawdziwy Audigi2, żaden tam Value, czy inna
    > podróba.

    Ok - rzucam link, skoro nie doczekałem sie odpowiedzi:

    http://kxproject.com/down.php?language=en

    Pzdr, OMSON

    P.S. U mnie działa SBLive! 5.1 (SB0102) na 2 pecetach (XP Pro SP3
    32-bit, Win7 Ult 64-bit) ze sterownikami kx x86-32/64.

  • 9. Data: 2010-11-12 06:54:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > P.S. U mnie działa SBLive! 5.1 (SB0102) na 2 pecetach (XP Pro SP3 32-bit,
    > Win7 Ult 64-bit) ze sterownikami kx x86-32/64.

    Zainstalowałem sterownik z Twojego linka. Próbował działać, ale trochę mu
    nie szło. Ostatecznie odinstalowałem go - przy okazji chyba odinstalował
    syf, jaki pozostawił po sobie sterownik Creative'a, bo po automatycznym
    zainstalowaniu sterownika MS - wszystko zadziałało. Wszystkie moje problemy
    zniknęły, łącznie z tym, że karta TV (Compro), która także odmówiła
    działania (pokazywała tylko czarny ekran zamiast TV) - również zaczęła
    pracować prawidłowo.

    Dzięki więc za pomoc. Udało się naprawić.

  • 10. Data: 2010-11-12 14:04:41
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Marcin N pisze:

    > Dzięki więc za pomoc. Udało się naprawić.

    Nie ma sprawy - w sumie nie o to chodziło ale... Skoro jakoś się udało
    to dobrze. Prawdopodobnie chodziło o jakiś bałagan w rejestrze
    systemowym (uninstaller kx'ów coś wywalił widocznie...)

    Pzdr, OMSON