  • 1. Data: 2010-11-04 17:01:14
    Temat: Co ma plyta Gigabyte GA-X58A-UD3R , czego nie maja inne?
    Od: dgront <d...@g...com>

    Witam Grupowiczów!

    Pytanie jest dosc nietypowe, bo juz wiem, co chce kupic: zestaw na i7
    z plyta GA-X58A-UD3R . Koniecznie ta, bo tu wiem, jak postawic Mac OS
    X. Komputer bedzie jednak kupiony w przetargu, wiec nie moge po prostu
    napisac, ze chce GA-X58A-UD3R. Moge jednak dowolnie zawezic
    specyfikacje techniczna. Jakie warunki wiec mam wpisac, aby dostac GA-
    X58A-UD3R ? Moga byc inne GA-X58A-UD, ale ta z "3" jest najtansza.

    Pozdrawiam,
    Dominik

    PS. Niestety,nikt tak na prawde nie wyjasnil, jakie warunki musi
    spelniac plyta glowna, aby instalacja OS X-a 10.6 szla gladko.
    Dlatego zdecydowalem sie na plyte, ktora juz u kogos dziala. Jezeli
    ktos z Was wie, co ma miec plyta, aby postawic Snow Leoparda, to sie
    chetnie dowiem.

  • 2. Data: 2010-11-04 17:39:20
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > Dlatego zdecydowalem sie na plyte, ktora juz u kogos dziala. Jezeli
    > ktos z Was wie, co ma miec plyta, aby postawic Snow Leoparda, to sie

    Wrzuc moze ten temat rowniez na pl.comp.sys.macintosh
    Ostatnio byl tam watek na temat migracji z grup na fora, znajdziesz tam
    sporo ciekawych linkow.