  • 1. Data: 2017-04-30 12:43:28
    Temat: HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
    Od: z <...@...pl>

    W zasadzie potrzebuję prosty tani skaner ale kilka wydruków kolorowych w
    miesiącu by się przydało. Głównie dla dziecka do szkoły :-)
    Wiem że wydajność tuszy będzie mała.
    Wiem że to HP ;-)
    Wiem że jakość wydruków w zupełności wystarczy

    Nie wiem jak teraz się robi głowice. Jak zaschnie (długie nieużywanie)
    to całą drukarka do wyrzucenia?
    Jak się tusze skończą to będzie można skanować?
    To wydawało by się durne pytanie ale słyszałem że dzisiejsi
    marketingowcy weszli na jeszcze wyższy poziom debilizmu :-)
    Kupić za 140 zł z kablem usb (kolejny debilizm bo w standardzie nie
    dają) :-)

  • 2. Data: 2017-04-30 13:28:21
    Temat: Re: HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle z napisał w Sunday 30 of April 2017 12:43:

    > W zasadzie potrzebuję prosty tani skaner ale kilka wydruków
    > kolorowych w miesiącu by się przydało. Głównie dla dziecka do szkoły

    Potrzeba rośnie w miarę jedzenia. I rośnięcia dziecka. ;)

    > Nie wiem jak teraz się robi głowice. Jak zaschnie (długie
    > nieużywanie) to całą drukarka do wyrzucenia?

    Na ile udało mi się zorientować, pojemnik z tuszem nadal jest
    zintegrowany z głowicą drukującą. Jak Ci tusz zaschnie, to wymieniasz
    tylko kartridż. Co prawda biorąc pod uwagę relację ceny urządzenia i
    ceny pojemnika z tuszem, to niewielka różnica. ;)

> [...]
    > marketingowcy weszli na jeszcze wyższy poziom debilizmu :-)
    > Kupić za 140 zł z kablem usb (kolejny debilizm bo w standardzie nie

    Przygotuj się na szybki zakup tuszu albo nawet zakup od razu (w
    zależności od odległości do sklepu :) Jeżeli nowy tusz kosztuje ok. 2
    * 50 PLN; a drukarka - 140, możesz się spodziewać, że tusze w drukarce
    wystarczą, żebyś zobaczył, że wszystko działa - i na niewiele więcej.

    Nie znam tego konkretnego modelu (sam używam innego urządzenia
    z serii InkAdvantage), ale w moim przypadku prawie wszystko drukuję w
    trybie draft - a "normal" tylko wtedy, kiedy szczególnie zależy mi na
    jakości, bo już w tym trybie urządzenie musi się trochę napracować. No
    i atramentu mniej zużywasz.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 3. Data: 2017-04-30 15:35:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-30 o 13:28, Jan Stożek pisze:
    > Potrzeba rośnie w miarę jedzenia. I rośnięcia dziecka. ;)

    Czarnobiały laser już mam. A większe potrzeby załatwiam na zewnątrz :-)
    Chodzi o naprawdę sporadyczne pile skany/wydruki z dzisiaj na jutro.
    Jeśli z pustym czy zaschniętym tuszem nie da się skanować to jest dla
    mnie dyskwalifikacja.

  • 4. Data: 2017-05-01 08:44:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.04.2017 o 15:35, z pisze:

> [...]
    > Chodzi o naprawdę sporadyczne pile skany/wydruki z dzisiaj na jutro.
    > Jeśli z pustym czy zaschniętym tuszem nie da się skanować to jest dla

    kup stare urządzenie wielofunkcyjne (niestety duże) albo drukarkę HP do
    których pasują duże tusze. 56/57 - to kompromis pomiedzy wielkością
    urządzenia a pojemnością tuszy. ale jak trafisz na coś 45/15/78 to
    będziesz miał św spokój do końca życia. prawie 50ml w jednym kardriżu!
    Za drukarkę zapłacisz ok 30-50zł, za nowe oryginalne (przeterminowane)
    tusze HP od 15 do 30zł za sztukę.

  • 5. Data: 2017-05-01 13:25:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-01 o 08:44, ToMasz pisze:

> [...]
    > będziesz miał św spokój do końca życia. prawie 50ml w jednym kardriżu!
    > Za drukarkę zapłacisz ok 30-50zł, za nowe oryginalne (przeterminowane)

    Ciekawe, czy taka drukarka będzie miała sterowniki do nowszych systemów.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-05-01 14:33:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-01 o 13:25, Animka pisze:
    > Ciekawe, czy taka drukarka będzie miała sterowniki do nowszych systemów.

    Brawo Animka za refleks. :-)
    Mam skaner usb który działa tylko pod win 98.
    Próbowałem ale poległem. A taki był kiedyś poręczny :-(
    Zdroworozsądkowo (wydawałoby się) zanabyłem nowoczesną płytę główną z
    procesorem skylake? Nawet nie mam slotu PCI LPT RS..
    I tak jestem zatwardzialcem bo jadę na win7.
    Dlatego pomysł na nowe tanie za stoperę złotych

  • 7. Data: 2017-05-01 15:00:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/30/2017 3:35 PM, z wrote:
    > Czarnobiały laser już mam.

    Kup więc kolorowy. Bedziesz zdumiony jak tanie są używane. Swojego
    wyszarpalem za 100zł i od 2 lat nie zmieniłem tonerów w nim, jak kupiłem
    tak używam. Są wieczne.

  • 8. Data: 2017-05-01 15:08:21
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Sebastian Biały napisał w Monday 01 of May 2017
    15:00:

    > Kup więc kolorowy.

    Ale zauważyłeś, że OP zależy przede wszystkim na skanerze? :D

  • 9. Data: 2017-05-01 15:15:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/1/2017 3:08 PM, Jan Stożek wrote:
    > Ale zauważyłeś, że OP zależy przede wszystkim na skanerze? :D

    Może nie widze wszystkich postów w wątku, ale ani sladu "przede
    wszystkim skanera".

  • 10. Data: 2017-05-01 17:09:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Może nie widze wszystkich postów w wątku, ale ani sladu "przede
    > wszystkim skanera".

    Spróbuj odnaleźć pierwszy post i odczytać pierwsze zdanie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/