  • 1. Data: 2017-06-30 19:08:29
    Temat: HUB USB2.0 - coś jakby nie do konca wyrabia pełna prędkość
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam urządzenie dośc wymagające, analizator stanów cyfrowych.
    Wykorzystuje prawie całe pasmo USB2.0.

    Wpinam go przez taniego HUBa i mam to pasmo obcięte o - zgaduje - jakięs
    30%.

    Trudno mi uwierzyć że tyle zajmuje pakowanie ramek, przypuszczam że się
    nie wyrabia i tyle.

    Moje pytanie brzmi: czy HUB usb w jakiś opisany leganie sposób obniża
    pasmo czy też to tylko tanie tak mają?

    PS. oczywiscie do huba poza analizatorem nic wpiete nie jest.