    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Hasło na HDD
    Date: Sat, 15 May 2010 20:51:17 +0200

    Witam.

    Laptop Asus AB, w setupie jest jakieś nadawanie hasła, ale niestety pomimo
    że sobie je ustanowię, to nic nie działa. Mam ustawione hasło ogólne na
    odpalanie laptopa. Ale np po kradzieży, ktoś może dysk sobie wyciągnąć i
    dane odczytać. Czy można jakoś założyć hasło na HDD?

    Również pomyślałem o dysku zewnętrznym, gdyby tak się dało.. Powiedzmy
    dysk u nikogo nie chce się podłączyć, u mnie jest zainstalowany jakiś
    program i się da :) No idealnie by było gdyby taki dysk zewnętrzny można
    było podłączać gdziekolwiek, a sam z siebie na początku wołał by o hasło.
    Pendrive USB występują chyba takie nie?

    Chyba nic się nie da, ale chciałem potwierdzić.
    Z góry dziękuję.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?