  • 21. Data: 2009-11-20 09:49:19
    Temat: Re: Hit sezonu: TPNet blokuje port 25.
    Od: Unknown <b...@b...lan>

    Smiem twierdzic inaczej.
    Na dzien dzisiejszy przychodzi mi juz spam tylko
    z serverow (relay, 0wned, whatever) a nie z sieci zombie.

    Kwestia tego kto jak zbudowal sobie filtry.
    zombie daja sie latwo wyciac, bo albo nie maja revDNS wogole
    albo to jakis operator. A takie servery maja duzo IPkow
    duzo domen i robi sie nie ciekawie.
    A przeciesz nie bede uzynal calych NOCow tylko dlatego ze pare
    czarnych owiec sie tam hostuje.

    Spam ze serwerów to kropla w porównaniu ze spamem z sieci zombie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-11-22 10:00:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Unknown pisze:
    > Smiem twierdzic inaczej.
    > Na dzien dzisiejszy przychodzi mi juz spam tylko
    > z serverow (relay, 0wned, whatever) a nie z sieci zombie.

    A ile prawidłowych maili wycinasz przy okazji?

    wer

  • 23. Data: 2009-11-22 11:03:39
    Od: Unknown <b...@b...lan>

    Przyznaje.. zdaza sie to czasem.
    Ale to tylko dlatego ze dzis wszyscy maja w dupie RFC
    i hierarchiczne wpisy w DNS nie sa juz tak czeste jak kiedys..
    Wtedy trzeba do white listy dodac (jesli sie da).
    No coz.. to sie nazywa postep...

  • 24. Data: 2009-11-22 22:38:22
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Zuzanna K. Filutowska <p...@p...linux.pl> wrote:
    > [-- text/plain, encoding quoted-printable, charset: ISO-8859-2, 28 lines --]
    >
    > <cytat>
    > Od dnia 1 grudnia 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadza blokadę portu
    > 25 dla ruchu wychodzącego.

    proponuje przeczytać pismo jeszcze raz które TPSA przysłała każdemu. na
    żądanie blokady te zdejmują.

    Przynajmniej ja takie pismo dostałem, korzystam z DSL 512kbit/s

  • 25. Data: 2009-11-22 23:04:37
    Od: Wojciech Ścigała <u...@s...wojtus.net>

    Użytkownik Wojciech Puchar napisał:

    > Przynajmniej ja takie pismo dostałem, korzystam z DSL 512kbit/s
    Na DSLach też zablokują?

    --
    Wojtuś.net

  • 26. Data: 2009-11-22 23:46:16
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Na DSLach też zablokują?

    nie. tu jest odwrotnie zablokują jak poproszę.