  • 11. Data: 2009-11-13 11:52:53
    Temat: Re: Hit sezonu: TPNet blokuje port 25.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.11.2009 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:

    > u mnie też już jeden klient zapytał cytując informację o Neostradzie,
    > czy u nas w sieci też będzie podobnie i czy te blokady nie wpłyną na
    > jego pocztę. Tyle, że z TP a już z neostradą w szczególności nie mamy
    > wogóle do czynienia :)

    A nie pracuje na poczcie z domu/kolegi/spotu w kafejce itd która to może
    w tpnecie siedzieć? IMO problem dotyczy bardzo dużej ilości osób niekoniecznie
    posiadających łacze w neo, ale pośrednio tak.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-11-13 21:11:27
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:
> [...]
    > czy u nas w sieci też będzie podobnie i czy te blokady nie wpłyną na
    > jego pocztę. Tyle, że z TP a już z neostradą w szczególności nie mamy

    ...ale jeśli jeszcze ktoś nie ma blokady na 25, to może przy okazji
    wprowadzić. :>

    p.

  • 13. Data: 2009-11-16 19:42:27
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba b...@n...pl napisała na pl.internet.polip:

    > Mamy webmaila :p

    I dlatego nikt nawet nie zauważy blokady. Kto dzisiaj używa SMTP? Chyba
    tylko polipowcy ;]

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2009-11-17 00:02:13
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Piotr KUCHARSKI napisał:
    > ...ale jeśli jeszcze ktoś nie ma blokady na 25, to może przy okazji
    > wprowadzić. :>

    ... powołując się na ogólnopolski (światowy?) 'trynd' w sprawie ;-)

    --
    Ślązak

  • 15. Data: 2009-11-17 00:27:40
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:

    > I dlatego nikt nawet nie zauważy blokady. Kto dzisiaj używa SMTP? Chyba
    > tylko polipowcy ;]

    I spamerzy. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 16. Data: 2009-11-17 13:36:18
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > I spamerzy. ;)

    Oni najszybciej zmienią porty LOL.
    Modyfikacja jednej linii&compile&jazda

    paweł

  • 17. Data: 2009-11-17 13:50:32
    Od: Piotr Meyer <a...@s...pl>

    On 2009-11-17, Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl> wrote:

    > Oni najszybciej zmienią porty LOL.
    > Modyfikacja jednej linii&compile&jazda

    Sugeruję zapoznać się z dokumentacją dotyczącą usługi 'submission',
    bo napisałeś nieprawdę.

    --
    Piotr 'aniou' Meyer

  • 18. Data: 2009-11-17 14:04:50
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <s...@d...smutek.pl>
    Piotr Meyer <a...@s...pl> wrote:

    > Sugeruję zapoznać się z dokumentacją dotyczącą usługi 'submission',
    > bo napisałeś nieprawdę.

    Pytanie tylko ile serwerów jest faktycznie zgodnie z tym
    skonfigurowane, a na ilu na 587 jest "duplikat" 25...

    Patrząc na ogólną masakrę w konfiguracji serwerów pocztowych -
    standardy w głębokim poważaniu - nie spodziewam się, żeby akurat
    submission było lepiej potraktowane... ;-)

    --
    Jacek

  • 19. Data: 2009-11-17 15:29:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Politowski <s...@n...istnieje> writes:

    > Pytanie tylko ile serwerów jest faktycznie zgodnie z tym
    > skonfigurowane, a na ilu na 587 jest "duplikat" 25...

    To bez wiekszego znaczenia, gdyz spamerzy wysylaja bezposrednio do
    serwerow odbiorcow, a te sa wlasciwie skonfigurowane (jesli komus na tym
    zalezy, a jesli nie to tez nie widze problemu).

    Jesli spamerzy beda wysylac przez "otwarty" port 587 albo dowolny inny,
    to bedzie to po prostu rodzaj proxy, IOW spamerem stanie sie taki
    serwer. Z tym duzo latwiej sobie poradzic.

    Problem z SMTP z neostrad jest taki, ze one sa a) anonimowe,
    b) maja zmienne IP.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-11-17 22:33:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 17.11.2009 Jacek Politowski <s...@n...istnieje> napisał/a:

    > Pytanie tylko ile serwerów jest faktycznie zgodnie z tym
    > skonfigurowane, a na ilu na 587 jest "duplikat" 25...

    To tylko ICH problem, że nie potrafią użyć separacji relay/delivery,
    na innych to nie ma wpływu.

    > Patrząc na ogólną masakrę w konfiguracji serwerów pocztowych -
    > standardy w głębokim poważaniu - nie spodziewam się, żeby akurat
    > submission było lepiej potraktowane... ;-)

    Spam ze serwerów to kropla w porównaniu ze spamem z sieci zombie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***