eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaHobbystycznie - modelowanie mechaniczne i opcjonalnie optyczne? › Hobbystycznie - modelowanie mechaniczne i opcjonalnie optyczne?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Hobbystycznie - modelowanie mechaniczne i opcjonalnie optyczne?
    Date: Fri, 3 Jun 2011 05:49:15 -0700 (PDT)

    W jakim programie można zweryfikować swoje pomysły?
    Tak aby miał podstawową bibliotekę dzwigni, łozysk, przekładni,
    złączy, przegubów itp.

    Kiedyś widziałem że polecany jest inventor.
    Ale jak zobaczyłem cene to nawet na grupe 20 hobbystów wyszło by dosyc
    drogo :)

    Czym sobie poradzić? Narazie robie prototypy z drewna po uprzednim
    wyrysowaniu idei w qcad-zie.

    Tak w skrócie:
    Chcę zbudować heliostat i chciałbym przećwiczyć na ekranie kilka
    różnych idei (lustro wklęsłe, zestaw luster poruszany wraz z
    kolektorem, lustro "rurowe" itp). I nie wiem czym to zrobić a kraść
    nie chcę. Znajdzie się jakiś zestaw dla twardzieli za niewielką cenę?