  • 1. Data: 2010-10-10 20:59:15
    Temat: Hodę City....
    Od: Grzegorz Skrzepkowski <g...@n...mam.adresu.pl>

    Witam,

    Przymierzam się do zakupu tego autka (nowego). Honda obniżyła o 5tys.
    parę miesięcy temu cenę do 49.9tys.

    I mam wątpliwość - czy kupować teraz - czy czekać na noworoczną promocję
    starego rocznika?

    Co radzicie?

    Grześ.

  • 2. Data: 2010-10-10 21:06:50
    Temat: Re: Hodę City....
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-10 20:59, Grzegorz Skrzepkowski pisze:
> [...]
    > parę miesięcy temu cenę do 49.9tys.
    >
    > I mam wątpliwość - czy kupować teraz - czy czekać na noworoczną promocję

    Honda City spełnia EURO 4.
    Być może więc nie będzie żadnych noworocznych promocji, bo samochody
    niespełniające EURO 5 wolno będzie rejestrować tylko do końca tego roku
    i po sylwestrze takiego samochodu w UE nie zarejestrujesz.
    W takim przypadku można spodziewać się jeszcze znacznie większych
    upustów pod koniec roku.

    Chociaż jest możliwość że importer uzyska zgodę na sprzedaż i
    rejestrację jakiś tam ilości samochodów niespełniających EURO 5 jeszcze
    w 2011 roku, ale nigdzie nie znalazłem informacji jakie to będą modele:
    http://moto.onet.pl/1627385,1,nadchodzi-norma-euro-5
    ,artykul.html?node=13

  • 3. Data: 2010-10-10 21:23:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grzegorz Skrzepkowski

> [...]
    > parę miesięcy temu cenę do 49.9tys.
    >
    > I mam wątpliwość - czy kupować teraz - czy czekać na noworoczną promocję

    Zagraj sam ze sobą w wojnę karcianą. Jeśli Twoje pierwsze "ja" wygra, to
    kupuj teraz, jeśli drugie -- czekaj na promocję noworoczną.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-11 07:08:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Honda City spełnia EURO 4.

    Skąd wiesz że nie spełnia Euro 5?

  • 5. Data: 2010-10-11 10:17:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-11 07:08, Agent pisze:

    > Skąd wiesz że nie spełnia Euro 5?

    Na stronie Hondy jest napisane w specyfikacji że spełnia EURO4.

  • 6. Data: 2010-10-11 11:21:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Na stronie Hondy jest napisane w specyfikacji że spełnia EURO4.

    Faktycznie. Ale lipa że do teraz nie mają w ofercie silnika z normą EURO 5.
    No i ta gama silnikowa... :)