  • 1. Data: 2010-10-10 20:25:44
    Temat: Jaki klucz calowy pomiedzy 16 mm, a 17 mm ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mam taką śrubę (końcówkę gumowego zbrojonego węża), do której klucz metryczny
    16 jest za mały, a 17 za duży.
    Ta śruba (końcówka) jest mosiężna chromowana, więc nie chcę jej rozwalić za
    dużą 17-tką.
    Dostęp marny i klucz nastawny bardzo niewygodny byłby (najlepiej byłoby
    zeszlifować szczęki).
    To już wolę kupić klucz calowy i mieć na przyszłość.
    Gdzie znajdziemy tabelkę kluczy calowych, tak aby "wstrzelić" się z
    rozmiarami pomiędzy przykładowo 14 i 15, 15 i 16, 16 i 17 mm ?
    I pytanko:
    Gdzie kupować pojedyncze klucze calowe - w Polsce, czy w UK/US ?
    THX

  • 2. Data: 2010-10-10 21:08:20
    Temat: Re: Jaki klucz calowy pomiedzy 16 mm, a 17 mm ?
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Oct 10, 2:25 pm, " 666" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > I pytanko:
    > Gdzie kupować pojedyncze klucze calowe - w Polsce, czy w UK/US ?

    Potrzebujesz klucza 21/32
    Kup go tam, gdzie najszybciej mozesz go dostac.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 3. Data: 2010-10-10 23:21:43
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    " 666" <j...@g...pl> wrote in message

    > Gdzie znajdziemy tabelkę kluczy calowych, tak aby "wstrzelić" się z
    > rozmiarami pomiędzy przykładowo 14 i 15, 15 i 16, 16 i 17 mm ?

    http://www.golivelife.com/planning/vehicle-conversio
    ns.html

    > I pytanko:
    > Gdzie kupować pojedyncze klucze calowe - w Polsce, czy w UK/US ?

    Bez znaczenia, ale jesli to jeden klucz (spanner) to chyba najtaniej kupić
    16 i ją trochę oszlifować.

  • 4. Data: 2010-10-11 11:53:07
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Strzelam, że potrzebuję 5/8'' (cala)?

    Pewnie można szlifować, ale wolałbym zostawić powierzchnię chromowaną (ochrona przed
    rdzewieniem w wilgotnym zasolonym środowisku).

    -----

    | www.golivelife.com/planning/vehicle-conversions.html
    | Bez znaczenia, ale jesli to jeden klucz, to chyba najtaniej kupić 16 i ją trochę
    oszlifować.

  • 5. Data: 2010-10-11 12:33:41
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Strzelam, że potrzebuję 5/8'' (cala)?
    >
    > Pewnie można szlifować, ale wolałbym zostawić powierzchnię chromowaną
    > (ochrona przed rdzewieniem w wilgotnym zasolonym środowisku).

    tak ale kolega pisał o szlifowaniu klucza a nie odkręcanego elementu ;-)

    brat

  • 6. Data: 2010-10-11 12:43:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-11 12:33, bratPit[pr] pisze:

    przed rdzewieniem w wilgotnym zasolonym środowisku).

    > tak ale kolega pisał o szlifowaniu klucza a nie odkręcanego elementu ;-)

    Skąd wiesz jak kolega przechowuje klucze? ;)

  • 7. Data: 2010-10-11 14:36:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Skąd wiesz jak kolega przechowuje klucze? ;)

    trafne spostrzeżenie ;-)

    brat

  • 8. Data: 2010-10-11 16:07:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w
> [...]
    > klucz metryczny
    > 16 jest za mały, a 17 za duży.
    > Ta śruba (końcówka) jest mosiężna chromowana, więc nie chcę jej

    A 17 i szmata nie bedzie najlepsza ?
    Bo obawiam sie ze bez szmaty/skorki/plastiku i tak odbije sie na
    chromie.

    J.

  • 9. Data: 2010-10-11 16:14:33
    Temat: Re: Jaki klucz
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w

    A propos - czy ma ktoś pojęcie jaki klucz jest potrzebny, żeby odkręcić
    śrubę przy kierownicy roweru?
    Odkręcenie imbusa z góry nic nie daje, domyślam się że trzeba odkręcić tą
    dużą przy widełkach, ale nie mam tak dużego klucza, a nie chciałbym
    przestrzelić przy zakupie na oko.

  • 10. Data: 2010-10-11 17:53:40
    Temat: Odp: Jaki klucz
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i8v642$3se$...@n...onet.pl...
> [...]
    > przy widełkach, ale nie mam tak dużego klucza, a nie chciałbym przestrzelić przy

    jezeli chcesz sie dostac do sterow to trzeba odkrecic, jezeli chcesz tylko wyjac
    kierownice to luzujesz imbusa i pukasz go troche zeby wybic nakretke klinowa

    rozmiary sa rozne 30, 32, 36, 40 ale one zazwyczaj nie sa dokrecane zbyt mocno
    zeby nie zablokowac lozysk, wiec szczypce do rur swobodnie powinny dac rade