  • 1. Data: 2010-10-10 20:05:51
    Temat: Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu
    -trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
    Ciekawe czy będą przecenione? ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 2. Data: 2010-10-10 21:09:40
    Temat: Re: Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i8svia$a1q$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam,
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu
    -trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
    > Ciekawe czy będą przecenione? ;)

    Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
    Przejdź na stronę główną serwisu.

  • 3. Data: 2010-10-10 21:13:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kml pisze:

    -trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
    > Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
    > Przejdź na stronę główną serwisu.

    O fajnie usuneli...Widocznie klatwa rzucona na Masse jest wazniejsza.
    Generalnie laweta z nowymi KA wywrocila sie i "nieco" pokiereszowala
    autka...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-10-10 22:04:25
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Ciekawe czy będą przecenione? ;)

    nie wiem jak teraz ale te:
    http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id=1578&Itemid=102

    byly na pewno po przecenie:)

  • 5. Data: 2010-10-10 22:09:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 22:04:25 +0200, "mirek" <a...@S...com> wrote:

    >nie wiem jak teraz ale te:
    >http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=1578&Itemid=102

    >byly na pewno po przecenie:)

    Jakieś te Fordy pechowe :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-10-11 11:09:33
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu
    -trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
    > Ciekawe czy będą przecenione? ;)

    coś Ty, jak się zakwalifikują do naprawy to naprawią i pójdą do ludzi za
    normalną cenę,

    brat

  • 7. Data: 2010-10-17 15:42:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kml napisal:
    > Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
    > Przejdź na stronę główną serwisu.

    Google obejrzały:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :Raq6t4jRobkJ:www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do
    -salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html+http://ww
    w.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-d
    o-warsztatu,wiadomosc.html&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-10-17 16:51:39
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Google obejrzały:
    > http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :Raq6t4jRobkJ

    Kolego Jacku - jeżeli można zapytać, idzie jakoś "skierować" automaty
    googlowskie przy pomocy
    webcache.googleusercontent.com
    aby te "weszły" na daną stronę i spozycjonawały (w mniejszym lub większym
    stopniu) nowo powstała stronę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-10-17 23:58:03
    Temat: Re: Uwa?ajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Dr.Endriu napisal:
    > Kolego Jacku - je?eli mo?na zapyta?, idzie jako? "skierowa?" automaty
    > googlowskie przy pomocy
    > webcache.googleusercontent.com
    > aby te "wesz?y" na dan? stron? i spozycjonawa?y (w mniejszym lub wi?kszym
    > stopniu) nowo powsta?a stron? ?.

    Nie wiem. Nie interesowałem się tym. OIDP takie przeglądarki, jak nieistniejąca
    już od dawna Arena miały wejście do wpisywania adresu do przeskanowania. Jak
    Google'owi podsunąć stronę, niestety nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-10-18 08:32:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Jak
    > Google'owi podsunąć stronę, niestety nie wiem.

    Najprostsza metoda to wrzucić adresik na różne grupy dyskusyjne z dużym
    ruchem. Będzie to jednak spamowanie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/