  • 1. Data: 2010-10-10 20:29:22
    Temat: Opel Corsa C 2001 - brak kierunkowskazów
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Witam!
    W samochodzie ojca wystąpiła dziś taka usterka - nie działał klakson. Po
    przejrzeniu skrzynki bezpieczników, wymianie jednego czy dwóch,
    przejrzeniu kilku, klakson działa, kierunkowskazy przestały :/
    Dokładniej: żadna żarówka się nie świeci, ani przy włączonym kierunku, ani
    przy awaryjnych. Na pulpicie kontrolki migają, pikanie słychać, żarówki nie
    świecą. Jakieś pomysły? Pomocy! :-)

  • 2. Data: 2010-10-10 20:31:16
    Temat: Re: Opel Corsa C 2001 - brak kierunkowskazów
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mulczas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ani przy awaryjnych. Na pulpicie kontrolki migają, pikanie słychać,
    > żarówki nie świecą. Jakieś pomysły? Pomocy! :-)

    p.s. Który bezpiecznik jest właściwie od kierunków? Znalazłem taki temat -
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic474970.html ale tam AKURAT TEGO to
    nie ma :/

  • 3. Data: 2010-10-10 21:44:51
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > przy awaryjnych. Na pulpicie kontrolki migają, pikanie słychać, żarówki

    Wszystkie skrzynki sprawdziliście? Dosyć często jedna jest w kabinie a druga
    pod maską.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-10-11 10:44:38
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Wszystkie skrzynki sprawdziliście? Dosyć często jedna jest w kabinie a
    > druga pod maską.

    Wszystkie, ponownie, na spokojnie, pod domem - jeszcze jeden byl spalony
    :-)
    Dokladnie nie pamietam ktory, ale mial 5A i byl opisany na schemacie z
    elektroda.pl na pewno nie jako ten od kierunkowskazow.