  • 1. Data: 2019-04-10 09:02:11
    Temat: I wychodzi szydlo z worka
    Od: p...@g...com

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24506721,fatalny-
    luty-na-drogach-najgorszy-od-5-lat-wiecej-wypadkow.h
    tml

    http://wyborcza.pl/7,155287,24633431,fatalnie-z-wypa
    dkami-drogowymi-w-polsce-a-rzad-pis-zataja-niewygodn
    e.html#s=BoxWyboMT

    oczywiscie nie wszystko moze isc na konto prezydenta, premiera czy ministra wojny ale
    przekaz jest jasny: trup sciele sie gesto :-)

  • 2. Data: 2019-04-10 10:15:09
    Temat: Re: I wychodzi szydlo z worka
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-10 o 09:02, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > oczywiscie nie wszystko moze isc na konto prezydenta, premiera czy ministra wojny
    ale przekaz jest jasny: trup sciele sie gesto :-)

    Jak zgłaszałem na Policję notoryczne przekraczanie prędkości na drodze
    koło mojego domu, w tym ponad 100 @ 50 w terenie zabudowanym, to dano mi
    do zrozumienia, że jak będę im takimi rzeczami gitarę zawracał, to za
    mnie się wezmą.

  • 3. Data: 2019-04-10 10:26:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-10 o 10:15, Poldek pisze:
> [...]
    > koło mojego domu, w tym ponad 100 @ 50 w terenie zabudowanym, to dano mi
    > do zrozumienia, że jak będę im  takimi rzeczami gitarę zawracał, to za

    Zrób kukiełkę policjanta z suszarką i wystaw na widok :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 4. Data: 2019-04-10 11:28:03
    Od: p...@g...com

[...]

    zdarza sie ... wypadki chodza po ludziach i od czasu do czasu ktos wpadnie pod
    radiowoz :-)

  • 5. Data: 2019-04-10 11:46:48
    Od: p...@g...com

    -- Zrób kukiełkę policjanta z suszarką i wystaw na widok :]

    nazwijmy go Zmiennikiem :-)
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/sztuczny
    -policjant-stanal-w-pogorzu/4e01p7m

  • 6. Data: 2019-04-11 09:57:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > oczywiscie nie wszystko moze isc na konto prezydenta, premiera czy ministra wojny
    ale przekaz jest jasny: trup sciele sie gesto :-)

    Problem w tym, że autorzy widzą tylko jedną statystykę - liczbę ofiar i
    przeliczają na liczbę mieszkańców. Nie ma w artykule słowa na temat:
    - jaka była liczba zarejestrowanych samochodów w lutym i rok wcześniej,
    - jaka była liczba osób posiadających prawo jazdy w lutym i rok wcześniej
    - jakie było natężenie ruchu międzynarodowego i jak przyczyniło się do
    liczby wypadków (np. okazuje się, że proporcjonalnie najwięcej wypadków
    śmiertelnych powodują kierowcy samochodów ciężarowych - w stosunku do
    liczby pojazdów poruszających się na drodze) - założę się, że jakiś
    udział w tych wypadkach to kierowcy "tirów" i obcokrajowcy.
    A już pisanie, że "rząd PiS zataja" w przypadku, kiedy dane są dostępne
    na stronie GUS i CEPIK to tylko ta .... z Agory potrafi. Na szczęście
    się zwijają...
    T.
    Ps. Z moich obserwacji wynika, że na wschód od Warszawy dramatycznie
    jeżdżą kierowcy na tablicach z Rosji i Litwy oraz Ukrainy, a z kolei po
    przekroczeniu naszej granicy Niemcy dostają małpiego rozumu - bo mandaty
    tu tanie, a skuteczność policji znikoma.

  • 7. Data: 2019-04-11 10:14:12
    Od: p...@g...com

[...]

    no ale czyja to wina ? Niemcy nie maja tych problemow a w Bolandzie tradycyjne
    "niedasie" ? dupowatosc policji jest zastanawiajaca zwlaszcza nie mamy zadnego
    interesu aby tolerowac wyczyny TIR-owcow z Rosji, Litwy czy Ukrainy

  • 8. Data: 2019-04-11 12:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > po przekroczeniu naszej granicy Niemcy dostają małpiego rozumu - bo
    > mandaty tu tanie, a skuteczność policji znikoma.

    A co sie tak naprawde zmieniło w tym roku?
    Bo ja widze dwie zmienne:
    - napływ kierowców z ukrainy (czy raport mowi o ich udziale w wypadkach?)
    - strajk policji?

    Bo chyba nie sadzisz ze nagle zmniejszyła sie ilosc km przejezdzanych na
    drogach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 9. Data: 2019-04-11 12:39:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 10:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    interesu aby tolerowac wyczyny TIR-owcow z Rosji, Litwy czy Ukrainy

    Policji i polityków nastawionych na wynikowość i wspieranie
    budżetu mandatami.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-04-11 14:37:06

    W dniu 2019-04-11 o 12:39, RadoslawF pisze:
    > Policji i polityków nastawionych na wynikowość i wspieranie
    > budżetu mandatami.

    Masz na myśli że ci obecni u władzy jakoś specjalnie wiodą prym na tym
    odcinku?