  • 1. Data: 2003-12-29 10:42:46
    Temat: Ktory z operatorow daje ...
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    witam,
    ktory z opow z swoim SLA daje stale opoznienia pakietow ?

    R,
    --
    : "Z tylu roznych dróg przez zycie, kazdy ma prawo wybrac zle".
    : GG: 328.28.00 Email: studio(a.t)post.pl (Staszewski)

    : Zanim przeslesz do mnie email: http://212.126.18.251/nospam/

  • 2. Data: 2003-12-29 10:47:22
    Temat: Re: Ktory z operatorow daje ...
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    328.28.00 wrote:
    > witam,
    > ktory z opow z swoim SLA daje stale opoznienia pakietow ?

    Telenergo?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2003-12-29 11:09:59
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2003-12-29 16:00:22
    Od: "Tomcatek" <w...@p...onet.pl>