  • 11. Data: 2017-02-17 12:45:47
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-17 o 01:45, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > widzę, że zaczyna się rozwijać i rozrastać PARANOICZNA przesada -
    > a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
    > OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów?? A czy słyszeli oni o
    > czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
    > tak wyciągają je i tak podstępnie???
    >
    > W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
    > mym otoczeniu przejście na rosyjski:
    > VKONTAKIE (rosyjski odpowiednik Facebooka), patrz: http://vk.com
    > ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
    > DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi

    Za dużo wymagasz, aż tak bujnej wyobraźni to ja nie posiadam aby
    zrozumieć zachowania ludzkie którzy bez żadnej refleksji dają się
    zapędzać różnym indywiduom jak ryby do saka. Ty w sumie też wykazałeś
    się sporą nierozwagą - kto normalny podaje na Facebooku prawdziwe
    personalia swojego psa?

    Ruski koniec końców pewnie okażą się nie lepsi od amerykańców. Nie
    lepiej korzystać z czegoś rodzimego, np "Naszej Klasy"?

  • 12. Data: 2017-02-17 13:01:48
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    > Piszesz że masz konto założone na imie i nazwisko psa. Wyślij im więc książeczkę
    psa. Mój pies miał taki "paszport"- załóż swojemu i wyślij do FB;)

    Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 13. Data: 2017-02-17 13:03:11
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > Jasne, BINGO, wreszcie konstruktywna porada :)

    A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 14. Data: 2017-02-17 13:20:11
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Facebook to facebook - prywatna firma i moze sobie zadac, czego chce.

    Przepraszam bardzo, że PRYWATNA to im wszystko wolno???
    Przykładowo: handel narządami, albo "żywym towarem" do burdeli,
    albo stręczycielstwo, albo np. OBRAŻANIE ludzi zwyczajnie
    (przykłady można mnożyć)???

    > A ty nie musisz z nich korzystac.

    I nie muszę ich chwalić i polecać.
    A nawet wprost przeciwnie, przeprowadzam mała kompanię
    informacyjną żeby ludzie zamienili Facebooka na
    VKONTAKTE,
    A Google na yandex.ru ;P

    > Dlaczego podstepnie ?

    Ponieważ mogli od razu, na samym początku uprzedzić że do
    korzystania z ich serwisu potrzebne jest przedstawienie dowodu
    osobistego, paszportu, jazdy, dyplomu z uczelni, świadectwo pracy
    - łącznie oczywiście

    Prosza ciebie ... a podstepnie, to pewnie juz
    > dobrze wiedza wszystko o tobie :-)

    A właśnie guzik wiedzą, w przeciwieństwie do innych trochę uważam
    co publikuję w Internecie - pewnie dlatego ich frustracja w tym
    względzie przekroczyła punkt krytyczny i postanowili zażądać
    prosto z mostu dokumentów tożsamości ;)

    > Poza tym ... oni nie w Polsce, ich ustawa nie obowiazuje.
    > (jak pokazuja przyklady z zycia - bywa, ze obowiazuje).

    Jak działają w Polsce to ich obowiązuje.
    A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 15. Data: 2017-02-17 13:21:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:03:12 UTC+1 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > A gdzie się taki dokument tożsamości psu wyrabia? :)

    U weterynarza

  • 16. Data: 2017-02-17 13:35:53
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:
> [...]
    (...)
    > Ruski koniec końców pewnie okażą się nie lepsi od amerykańców. Nie
    > lepiej korzystać z czegoś rodzimego, np "Naszej Klasy"?

    Wiesz, liczy się liczba ludzi z tego korzystających, nasza-klasa
    jest marginalna, VKONTAKTE jest chyba na drugim miejscu po
    Facebooku, korzystają z niego także Amerykańce co trochę myślą i
    im mało się podoba POBUSZOWSKI FASZYZM amerykański.

    (chyba że jest jeszcze coś chińskiego, baidoo czy cuś, ale jeżeli
    nawet to skupia te miliardy ale głównie z Chin, a tam mam mało
    znajomych ;) )

    A Rosjanie są lepsi od Amerykanów z następujących powodów:

    - inna w pełni NIEZALEŻNA siła, są NAPRAWDĘ niezależni a monopol,
    nawet takich ANIOŁÓW POKOJU jak USA, jest zawsze
    niezdrowy

    - nie żądają dokumentów przy korzystaniu

    - jeżeli nawet zbiorą dane osobowe to jako niezależna siła
    znajdująca się ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ co mogą z nimi
    zrobić???

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 17. Data: 2017-02-17 13:39:08
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:

    > U weterynarza

    I jest że zdjęciem, i jakim, formatu paszportowego? :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 18. Data: 2017-02-17 13:51:07
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > Ale w jakim sensie ?
    > Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

    A co, może Ty wierzysz że nie analizują treści i załączników maili
    wysyłanych i otrzymywanych przez właściciela konta na
    Gmail'u?

    W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 19. Data: 2017-02-17 14:02:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał

    >A co, może Ty wierzysz że nie analizują treści i załączników maili
    > wysyłanych i otrzymywanych przez właściciela konta na
    > Gmail'u?

    Trudno mi powiedziec, bo ... duzo tych danych. Uciazliwa ta analiza, a
    automatyczna to tylko zgrubna.

    Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
    I co wtedy google o mnie wie ?

    >W tym względzie ProtonMail.com polecam, tam treść jest szyfrowana gdp

    To chyba moge sobie i na gmailu wdrozyc.
    Ale poprosic wszystkich, zeby do mnie zaszyfrowane slali ?

    J.

  • 20. Data: 2017-02-17 14:10:34

    Fri, 17 Feb 2017 11:39:32 +0100 (CET), w <o86jpl$msa$1@dont-email.me>, Yerine
    Ictimai <i...@y...ru> napisał(-a):

    > Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
    > znajomych - na warunkach jakie były dotąd!
    >
    > A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

    Ale oni zawarli umowę z twoim psem.
    Niech się pies awanturuje.
    Ty raczej nie, w sumie istnieje powód by zaciągnąć ciebie do sądu za podawanie
    fałszywych danych :P