  • 21. Data: 2017-02-17 14:53:34
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    >Przepraszam bardzo, że PRYWATNA to im wszystko wolno???

    A Tobie, to czego bys chcial, aby zabronili ?

    >Ponieważ mogli od razu, na samym początku uprzedzić że do
    > korzystania z ich serwisu potrzebne jest przedstawienie dowodu
    > osobistego, paszportu, jazdy, dyplomu z uczelni, świadectwo pracy
    > - łącznie oczywiście

    Wtedy nie bylo :-)
    O ile pamietam, to uprzedzali, ze trzeba podac prawdziwe dane ...

    >Jak działają w Polsce to ich obowiązuje.

    A w jaki sposob dzialaja ?
    Temat rzeka, odkad te elektrony czy fotony przekraczaja granice :-)

    >A ciekawe właśnie jak w USA, przecież tam TAAAKA demokracja!??

    No i praktyka tej demokracji bardzo rozna jest :-)

    No coz, dobrze ci kolega radzil - wyslij dowolne zdjecie z metka od
    wietnamskich gaci (chinski moze byc znany) i zobacz co wyjdzie :-)
    Na razie nie musisz sie u nas spowiadac kazdej prywatnej firmie, ani
    kary za podanie nieprawdziwych danych nie ma.

    Ale przed wyjazdem do USA to radze spytac jeszcze raz :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-02-17 16:24:36
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> Wrote in >
    Masz kilka wyjść, zdobądź zdjęcie jakiegoś osmarkanego
    żula:
    > https://www.google.pl/search?q=metka+od+chi%C5%84ski
    ch+gaci&biw=1920&bih=958&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
    ed=0ahUKEwiQ2enDgpfSAhViQpoKHZFLCu8Q_AUIBigB#tbm=isc
    h&q=%C5%BCul
    > przypnij je do metki od Chińskich gaci, po czym zeskanuj i wyślij.
    > Lub(przykładowo):
    > https://www.google.pl/search?q=cedula+mexico&source=
    lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5PAKVb2ZG8uCsQSA-YKwCQ&ved=0CA
    cQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631&gws_rd=cr

    A czemu przytaczasz przykłady ID w języku hiszpańskim jedynie? ;)

    A może oni mają jakieś swoje bazy danych tudzież zaawansowane
    algorytmy analizy graficznej?
    Po prostu myślę jak to zrobić naprawdę skutecznie, i jeszcze tam
    jest opcja zmiany (podania prawdziwych) imienia i nazwiska,
    zmienić na coś prawdopodobniejszego czy forsować nadal personalia
    mojego piesia?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 23. Data: 2017-02-17 18:45:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/16/2017 7:45 PM, Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    > widzę, że zaczyna się rozwijać i rozrastać PARANOICZNA przesada -
    > a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
    > OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów?? A czy słyszeli oni o
    > czymś takim jak "ustawa o ochronie danych osobowych" że śmiało
    > tak wyciągają je i tak podstępnie???
    >
    > W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
    > mym otoczeniu przejście na rosyjski:
    > VKONTAKIE (rosyjski odpowiednik Facebooka), patrz: http://vk.com
    > ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
    > DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi

    to jest wlasnie maszyna, ktora chce traktowac ludzi jak ludzi. i chce
    rowniez, zeby ludzie traktowali sie jak ludzie.
    ja nie mam z tym najmniejszego problemu. jestem zarejestrowany na FB pod
    moim imieniem i nazwiskiem. wszystkie dane zgodne z rzeczywistoscia.
    pilnuje jedynie, co ma byc widoczne dla znajomych, a co ma byc
    publiczne. to wszystko.
    prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne
    wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.
    tak jak bylo na poczatku np. usenetu, kiedy uzytkownicy pisali ze swoich
    kont zarejestrowanych w pracy lub na uczelni. moze wtedy ilosc
    trollingu, bullyingu, agressji i panoszacego sie debilizmu by spadla.
    ale to taka moje myslenie zyczeniowe. <rs>

  • 24. Data: 2017-02-17 19:09:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Feb 2017 11:48:02 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale w jakim sensie ?
    > Podajesz swoj e-mail na g-mailu i google zna cala reszte ?

    Nie. On nie załapał, że przeglądarka zachowuje wartości w pisane pola
    (autouzupełnianie), jeśli mają taką samą nazwę w tagu html.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2017-02-17 19:47:57
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    rs <n...@n...spam.info> Wrote in message:

    > to jest wlasnie maszyna, ktora chce traktowac ludzi jak ludzi. i chce
    > rowniez, zeby ludzie traktowali sie jak ludzie.
    > ja nie mam z tym najmniejszego problemu.

    Aha, myślisz że dobrze że wielka korporacja i amerykańskie
    instytucje tzw bezpieczeństwa narodowego wiedzą o każdym
    najdrobniejszym szczególe każdego mieszkańca naszej planety? I
    oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

    > prawde mowiac, to bym nawet chcial zeby na wszystkie platformy spoleczne
    > wymagaly uzywania prawdziwych danych. przynajmniej imienia i nazwuska.

    Ale żeś naiwny

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 26. Data: 2017-02-17 20:27:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > najdrobniejszym szczególe każdego mieszkańca naszej planety? I
    > oczywiście to wykorzystają dla naszego dobra?

    A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa? Akurat VK
    jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane
    użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

    Piotr

  • 27. Data: 2017-02-17 21:59:20
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 17 Feb 2017 01:45:44 +0100 (CET), Yerine Ictimai
    <i...@y...ru> wrote:

    >Jakoś to dziwnie jakby kojarzy się z faktem iż od półtora tygodnia
    > korzystam z Internetu ZAREJESTROWANEGO abo (wcześniej jedynie
    > anonimowy na PREPAID)

    Nie ma związku. Podejrzewam że ktoś zgłosił Twój profil jako
    nieprawdziwy. Dlatego FB go zablokował.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2017-02-17 22:47:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 01:45, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > od paru dni nie mogę się zalogować i wyskakuje info że MUSZĘ
    > wysłać kilka skanow kilku dokumentów tożsamości żeby można dalej

    Chwila.
    Może nie jestem w temacie bo nie mam w tym czymś konta
    Ale...
    Oni wymagają od ciebie skanu dokumentu tożsamości?
    Na pewno facebook a nie jakiś wirus?

    Przecież to proszenie się o kłopoty.
    Chcesz się zapisać na kredyt? ;-)

    Jeśli to prawda to z marszu wywaliłbym to goowno z komputera.

  • 29. Data: 2017-02-18 00:55:41
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    z <...@...pl> Wrote in message:
    > Ale...
    > Oni wymagają od ciebie skanu dokumentu tożsamości?
    > Na pewno facebook a nie jakiś wirus?

    Wiesz, jeżeli wirus wówczas związany byłby z konkretnym
    komputerem-maszyną, a tutaj mam to samo na bardzo różnych
    komputerach, laptopach, tabletach i telefonach w bardzo różnych
    miejscach, także geograficznie.

    > Przecież to proszenie się o kłopoty.
    > Chcesz się zapisać na kredyt? ;-)

    A sama kopia dowodu osobistego wystarczy żeby wziąć kredyt?

    > Jeśli to prawda to z marszu wywaliłbym to goowno z komputera.

    Ale co, Facebooka?
    Raczej ciężko to zrobić bo on jest na całej planecie ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 30. Data: 2017-02-18 07:39:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Yerine Ictimai pisze tak:

    > A Rosjanie są lepsi od Amerykanów z następujących powodów:
    >
    > - inna w pełni NIEZALEŻNA siła, są NAPRAWDĘ niezależni a monopol,
    > nawet takich ANIOŁÓW POKOJU jak USA, jest zawsze
    > niezdrowy
    >
    > - nie żądają dokumentów przy korzystaniu
    >
    > - jeżeli nawet zbiorą dane osobowe to jako niezależna siła
    > znajdująca się ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ co mogą z nimi
    > zrobić???

    Oni już raz zbierali dane. Jak wpadli z wizytą w 1939 to mieli gotowe
    listy gości do zniknięcia w nocy ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.