  • 31. Data: 2017-02-18 07:50:44
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Yerine Ictimai pisze tak:

    > a KIMŻE Facebook jest że tak BEZCZELNIE ŻĄDA kompletnego
    > OBNAŻENIA od swych długoletnich klientów??

    to taki usenet dla matołów co nie potrafią podać linka do zdjęcia ;)

    > W każdym razie propaguję teraz pośród mych znajomych i innych w
    > mym otoczeniu przejście na rosyjski: VKONTAKIE

    znamy, znamy, fajne dupy tam som ;)

    > ponieważ AMERYKAŃSKI MATRIX przegiął okrutnie (LUDZIE - CO SIĘ
    > DZIEJE!!!??? Ekspanduje jakas bezduszna MACHINA która ludzi
    > traktuje jak materiał!!!)

    ale zbuk.com nie jest przymusowy. Zablokuj sobie w hosts i na routerze.

    --
    Piotrek

    Mind the fingers

  • 32. Data: 2017-02-18 09:01:01
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-17 o 13:35, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > im mało się podoba POBUSZOWSKI FASZYZM amerykański.
    >
    > (chyba że jest jeszcze coś chińskiego, baidoo czy cuś, ale jeżeli
    > nawet to skupia te miliardy ale głównie z Chin, a tam mam mało
    > znajomych ;) )
    >
    > A Rosjanie są lepsi od Amerykanów z następujących powodów:
    >
    > - inna w pełni NIEZALEŻNA siła, są NAPRAWDĘ niezależni a monopol,
    > nawet takich ANIOŁÓW POKOJU jak USA, jest zawsze
    > niezdrowy
    >
    > - nie żądają dokumentów przy korzystaniu
    >
    > - jeżeli nawet zbiorą dane osobowe to jako niezależna siła
    > znajdująca się ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ co mogą z nimi

    No tak, w pewnych kwestiach masz oczywistą racę. Na dzień dzisiejszy dla
    przeciętnego Polaka potencjalna inwigilacja rodzimych i tych z
    "zaprzyjaźnionych (sojuszniczych) krajów", służb jest dużo bardziej
    groźniejsza niż tych od zadeklarowanego wroga, który de facto może tymi
    swoimi danymi na nasz temat zwyczajnie "naskoczyć".

    Natomiast nie zgodziłbym się z marginalizowaniem "naszej klasy" ze
    względu na jej małą popularność. W sumie kto jak nie my Polacy mamy ją
    popularyzować?

  • 33. Data: 2017-02-18 10:10:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 00:55, Yerine Ictimai pisze:
    > A sama kopia dowodu osobistego wystarczy żeby wziąć kredyt?

    Ale bardzo ułatwia :-)

    > Raczej ciężko to zrobić bo on jest na całej planecie ;)

    Wyobraź sobie że to taki Twój test na dorosłość :-)

    Jak przetrwasz ten odwyk będziesz lepszy i szczęśliwszym człowiekiem :-)

  • 34. Data: 2017-02-18 10:33:57
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:

    > Natomiast nie zgodziłbym się z marginalizowaniem "naszej klasy"

    Ale nasza-klasa to jakby inna kategoria, jest również rosyjski
    odpowiednik ODNOKLASNIKI i pewnie inne kraje też mają
    swoje.

    A my tutaj mówimy o Facebooku i jego głównym konkurencie VKONTAKTE
    (konkurencja jest dobra przecież nas tak zawsze uczyli),
    a jest jeszcze jakiś chiński odpowiednik, może ktoś wie?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 35. Data: 2017-02-18 10:43:42
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    PiteR <e...@f...pl> Wrote in message:

    > Oni już raz zbierali dane. Jak wpadli z wizytą w 1939 to mieli gotowe
    > listy gości do zniknięcia w nocy ;)

    Ale kogo masz na myśli, NIEMCÓW???

    A może Japończyków którzy zaatakowali nasz wytęskniony i
    wyidealizowany ideał cnót wszelakich zza oceanu (który tak
    naprawdę pilnuje tylko swoich egoistycznych interesów i przy
    każdej okazji wypina się na nas dupowłazów bezwazelinowych jak
    tylko czegoś chcemy w zamian)?

    Ponieważ innych państw istniejących dziś co niegdyś nas
    zaatakowali na próżno szukam w bazie danych.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 36. Data: 2017-02-18 11:03:47
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Uncle Pete <4...@g...com> Wrote in message:

    > A w czym jest lepsze FSB w przypadku Vkontakte i Yandeksa?

    Wiesz, i NSA, i CIA, i FSB i Mossad - są nawzajem siebie warte, w
    służbach wywiadowczych żadna moralność i litość - jedynie
    efektywność się liczy!

    > VK
    > jest znany ze ścisłej współpracy ze służbami i udostępnia dane
    > użytkowników na pierwsze ich żądanie. W odróżnieniu od FB i Googla.

    Jakie "w odróżnieniu"???

    Facebook i Google, większość liczących się firm internetowych w
    USA ma OBOWIĄZEK hostingować na swych serwerach specjalistyczne
    oprogramowanie od NSA zajmujące się dokładnie tym samym: masowym
    zbieraniem i analizowaniem przewijających się przez te serwisy
    społecznościowe jakichkolwiek informacji,

    przykładowo PRISM:
    https://en.wikipedia.org/wiki/PRISM_(surveillance_pr
    ogram)

    Ale pewnie jest więcej takich wynalazków, o których raczej ciężko
    znaleźć informacje na Wikipedii, może prędzej na Wikileaks
    ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 37. Data: 2017-02-18 11:30:01
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    PiteR <e...@f...pl> Wrote in message:

    > to taki usenet dla matołów co nie potrafią podać linka do zdjęcia ;)

    Wiesz, Facebook to KORPORACJA, "prywatna" firma obliczona na ZYSK,
    a usenet jest powszechnym dobrem, jest wrośnięty konstrukcyjnie w
    fundament Internetu, rezydujący w rozproszeniu na tysiącach
    serwerów na całym świecie które go podtrzymują w większości na
    zasadzie non-profit, w większości z powodów dobrze rozumianej
    służby społeczeństwu

    > znamy, znamy, fajne dupy tam som ;)

    Właśnie mało kto w Polsce zna, za wyjątkiem może tego miliona
    Ukraińców co tutaj przyemigrowali żeby studiować i/lub pracować
    :)

    > ale zbuk.com nie jest przymusowy. Zablokuj sobie w hosts i na routerze.

    Ale to wystarczy jak na każdej niemal stronie www, w każdym
    serwisie internetowym, krzyczą "POLUB NAS na FACEBOOKU"???

    Poważne firmy udostępniają kontakt do siebie jedynie przez Facebooka!!!

    Jakiś obłęd!!!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 38. Data: 2017-02-18 11:38:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-18 o 10:33, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > (konkurencja jest dobra przecież nas tak zawsze uczyli),
    > a jest jeszcze jakiś chiński odpowiednik, może ktoś wie?

    Gdy tak dobrze się przyjrzymy to do co funkcjonalności nie ma
    zasadniczych różnic miedzy Naszą Klasą a Facebookiem. Ilość użytkowników
    i to często bezrefleksyjne propagowanie sprawia że to właśnie Facek jest
    na topie. Zresztą nie dotyczy to tylko serwisów społecznościowych -
    promowane i propagowane jest (musi być?) wszystko co amerykańskie,
    oczywiście jest to propagowanie tylko w sensie pozytywnym.

  • 39. Data: 2017-02-18 12:28:57
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:
    > i to często bezrefleksyjne propagowanie sprawia że to właśnie Facek jest
    > na topie.

    Właśnie, to bezmyślne propagowanie... Ale zaraz, czy aby na pewno
    bezmyślne, mam wrażenie że jest bardzo dobrze przemyślana
    kampania.

    Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
    pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie
    potrafi ŻĄDAĆ dokumentów tożsamości!

    > Zresztą nie dotyczy to tylko serwisów społecznościowych -
    > promowane i propagowane jest (musi być?) wszystko co amerykańskie,
    > oczywiście jest to propagowanie tylko w sensie pozytywnym.

    Popatrzcie na przykład jak w takich Niemczech ludzie KRYTYCZNIE
    podchodzą do tego co amerykańskie, że nie wspomnę o Francji,
    promują swoje produkty, język, kulturę, i w ogóle ue, przykładowo
    w programach tv potrafią się otwarcie naśmiewać z ciemnej masy
    amerykańskiej, albo krytykować amerykańską politykę zagraniczną -
    a w Polsce?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 40. Data: 2017-02-18 13:30:33
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał
    >
    > Trudno mi powiedziec, bo ... duzo tych danych. Uciazliwa ta analiza, a
    > automatyczna to tylko zgrubna.

    A to mało wiesz, jak potężne są możliwości współczesnych narzędzi,
    przykładowo potrafią wyłowić bardzo precyzyjnie poszukiwane
    treści na wysokim poziomie abstrakcji z audio albo ze
    zdjęć.

    A Ty myślisz, jaki jest powód tych testów "czy jesteś robotem" w
    różnych serwisach internetowych, są programy rządzące sobie z tym
    żeby na skalę masową tworzyć konta, wysyłać, modyfikować - można
    trochę na tym zrobić ;)

    Ale to jest amatorszczyzna, a jakie mają możliwości profesjonalne
    "state of the art" narzędzia to jest prawdopodobnie poza
    wyobraźnią większości internautów.

    > Ale ... moga to robic. A wiec ... nie mam konta na gmailu.
    > I co wtedy google o mnie wie ?

    A używasz Chrome, jakieś dodatki do innych przeglądarek od Google?

    A używasz systemu Android w telefonie, tablecie, telewizorze, i
    wiesz, że Google za ich pomocą np. robi zdjęcia otoczenia za
    pomocą kamerki bez Twojej wiedzy i sobie je zbiera do dalszej
    analizy?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/