  • 61. Data: 2002-06-22 02:30:18
    Temat: Re: ISP szpiegami
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" napisali:

    > Oczywiscie. Wystarczy tylko przeglosowac odpowiednie
    > ustawy. Protestujacych nazwie sie zwolennikami terroryzmu i
    > publicznie wysmieje za paranoje.

    Znam ten styl pisania. Przez tego właśnie autora polip jest moderowany.
    ;-)

    > Wystarczy, ze zobacza, gdzie wysylasz te listy,

    Ciekawe, chcesz obserwować każdego internautę posyłającego szyfrówki lub
    atasze?

    > chate jednemu z Twoich kolegow pod pozorem podejrzenia,
    > ze moze on posiadac narkotyki, nastepnie biora Twoj
    > cudowny program, reverse engineering i maja algorytm.
    > Listy od kolegi bedziesz dostawal w
    > dalszym ciagu, zajmie sie tym doskonale przeszkolony agent.
    > Juz teraz nie masz zadnej gwarancji, ze koledzy,
    > z ktorymi wymieniasz poczte,
    > to naprawde sa Twoi koledzy.

    Myślę, że jest to jaskrawy objaw paranoi.

    > Na sciganie bandytow moze nie byc pieniedzy,
    > bo nie stanowia oni bezposredniego zagrozenia dla Panow.
    > Na sciganie Ciebie, potencjalnego terrorysty
    > znajdzie sie dowolna ilosc pieniedzy.

    Przepraszam, ale myślę, że powinienneś o tym porozmawiać z lekarzem.
    To, co piszesz, to nie jest przesadna wrażliwość, to nawet nie jest
    fobia.

    Rico.
    w...@p...pl
    www.telefonia.skonet.pl/