  • 1. Data: 2002-05-29 07:11:40
    Temat: polbox dziala :(
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
    ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
    dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...
    _pozdrawiam
    __bartek

  • 2. Data: 2002-05-29 08:59:28
    Temat: Re: polbox dziala :(
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> wrote:
    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o

    Że przepraszam co?

    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie

    Zero komunikatu? Widziałem chyba ze 3 informacje odnośnie prac na p.i.k
    Może przetrzyj oczy?

    > dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    A to przepraszam jakie miały być komunikaty poza tymi, że nie działa i
    dlaczego nie działa?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-05-29 08:59:30
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

> [...]
    >
    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie

    pl.internet.komunikaty

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-29 08:59:32
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    Bartosz Kaczynski" <b...@n...polbox.com> napisał:

    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
    > dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    Nie jęcz ;) Taki urok bezpłatnych kont.

    --
    TOM @ WORK
    Sygnaturka poszla sie *.*

  • 5. Data: 2002-05-29 09:35:23
    Od: "Piotr Woźniacki" <m...@p...com>

    "Bartosz Kaczynski" <b...@n...polbox.com> wrote in message
> [...]
    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
    > dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    Bartek ma racje - poczty z calego tygodnia ani sladu, a mojego maila
    kontrolnego do samego siebie wyslanego wczoraj do dzis nie ma w skrzynce...

    A do Was poczta dochodzi?

  • 6. Data: 2002-05-29 11:34:30
    Od: Sako <n...@i...waw.pl>

    Bartosz Kaczynski wrote:

    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
    > dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    Nie moge sie z Toba zgodzic, nie interesuja mnie co prawda konta na
    free.polbox.pl, ale widzialem cala mase informacji na ten temat, wiec nie
    wiem jak mogles je przeoczyc. Poza tym czy tak trudno wejsc na strone
    www.polbox.pl i przeczytac aktualne informacje na ten temat?
    IMHO komunikatow byla wystarczajaca ilosc, czy oczekujesz ze Rafla bedzie
    je wysylal co godzine ?

    Sako

    PS: nie pracuje w TDC :)

  • 7. Data: 2002-05-29 13:57:00
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com> napisał(a):

    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina -

    bredzisz. było na pl.internet.komunikaty, nawet kilkukrotnie. niczyją
    winą nie jest, że tego nie czytasz.

    pozatym, darowanem kontu się w zęby nie zagląda ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 8. Data: 2002-05-29 17:20:36
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

    "Piotr Woźniacki" <m...@p...com> wrote:
    > Bartek ma racje - poczty z calego tygodnia ani sladu, a mojego maila
    > kontrolnego do samego siebie wyslanego wczoraj do dzis nie ma w skrzynce...

    Nie dziw się -- MX ma stale full połączeń [700] nawet o 5 rano, to
    musi się rozładować w kilka dni. Chłopaki trzymają łapę na pulsie i
    monitorują co się dzieje.

    ______________________
    rafal wiosna * TDC Internet Polska S.A. * Polbox * In ARP we trust * AR155
    RAFD-RIPE * PGP nyckeln finns tillgänglig pĺ www.se.pgp.net (ID: 3CDCB7A9)

  • 9. Data: 2002-05-29 18:15:45
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    Użytkownik Bartosz Kaczynski wrote:
    > Hmm coz zaczal dzialac, lecz martwi mnie zupelne olewactwo admina - o
    > ile sie orientuje Rafala Wiosny - zero komunikatu (poza tym ze nie
    > dziala), informacji...A maili straconych nie ma i pewnie nie bedzie...

    Działać działa, nawet testują sobie wirusy na mojej poczcie - szlag by
    ich...

  • 10. Data: 2002-05-29 21:26:29
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 29.05.2002 15:57, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > bredzisz. było na pl.internet.komunikaty, nawet kilkukrotnie. niczyją
    > winą nie jest, że tego nie czytasz.
    >
    > pozatym, darowanem kontu się w zęby nie zagląda ;)
    Przyznaje, jakos zobaczylem tylko jeden post - reszta mi gdzies wsiakla...
    Chodzi mi tylko o jakas informacje dla userow (przeslana poczta) ze juz
    dziala, zo to nie nasza wina, poza tym czas na naprawe troszeczke byl za
    dlugi...
    Poza tym na stronie free.polbox.pl zero informacji (nie interesuje mnie
    strona www.polbox.pl)...Mozna to przeciez inaczej zalatwic...
    Darowane, niedarowane, nie o to chodzi...jakbym nie czytal newsow to bym
    sie lekko wkurzyl na tygodniowa awarie...
    _pozdrawiam
    _bartek