  • 1. Data: 2002-05-29 07:12:01
    Temat: dostęp do internetu /Kraków
    Od: "ANIA" <j...@w...pl>

    Witam serdecznie cała Grupę,

    mam pytanie, czy ktoś z Krakowa moze mi polecic jakiegos dostawce usług
    internetowych??
    Moj problem polega na tym, że mieszkam "tam gdzie diabeł mowi dobranoc"...
    Droga radiowa z przekaźnikiem w Łęgu (komin) też nie wchodzi w grę - drzewa
    zasłaniają
    Licze na pomoc bardziej zorientowanych :)

    z góry dziekuje.

    Ania.

  • 2. Data: 2002-05-29 18:15:50
    Temat: Re: dostęp do internetu /Kraków
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "ANIA" <j...@w...pl> wrote:

    >mam pytanie, czy ktoś z Krakowa moze mi polecic jakiegos dostawce usług
    >internetowych??
    >Moj problem polega na tym, że mieszkam "tam gdzie diabeł mowi dobranoc"...
    To znaczy konkretnie gdzie? I czy masz telefon? telewizję kablową?

    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O