  • 21. Data: 2024-05-13 08:30:05
    Temat: Re: IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 19:04:26 +0200, _Master_ wrote:

    > O masz. To się już nie pokłócimy bo Tusk NIE ZAORAŁ IZERY ;-)
    >
    > https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-przel
    om-w-sprawie-izery-jest-pozwolenie-na-budowe-fabryki
    ,nId,7502254#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_c
    ampaign=chrome

    Pozwolenie to nie fabryka.

    Prezydentowi Jaworzna się nie dziwię - dla niego to zysk :-)

    Ale teraz trzeba będzie sypnąc prawdziwe pieniądze ...

    > Teraz będziesz chwalił projekt jako przyszłościowy, rozwojowy i
    > popychający naprzód elektryfikację?
    > BUAAAACHACHAAAAA ;-)

    Jak wypali, to będę chwalił.
    A na razie, to ciągle mi się wydaje, że g* z tego wyjdzie,
    więc szkoda pieniędzy :-(

    No ale rząd ma wyzsze pensje, to może wie lepiej :-P

    J.

  • 22. Data: 2024-05-13 09:58:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 May 2024 20:50:12 +0200, _Master_ wrote:

    > 680 i z każdym rokiem ROŚNIE i jest prywatny inwestor

    Jest? Czy taki palcem na wodzie pisany?

    > Skoro budowaliśmy stadiony na piłkę kopaną to dlaczego nie wybudować 12
    > co do wielkości lotniska?

    Bo za drogie, żeby puste stało :-)

    > Tak czy siak argument kosztowy lezy i KWICZY
    > 18% podałem za Stanowskim. Tak wiem to ZAJADŁY PISOWIEC ;-)

    To może lepiej na ochronę zdrowia wydać?
    Albo na zbrojenia.

    J.

  • 23. Data: 2024-05-13 10:47:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.05.2024 o 09:58, J.F pisze:
    > To może lepiej na ochronę zdrowia wydać?
    > Albo na zbrojenia.

    O widzisz. To może nie nakładać na Europę nowych podatków ekologicznych
    i dotować/pozwalać/nie doić z zasobów krajów afrykańskich aby szykowały
    się na OCIEPLENIE.

  • 24. Data: 2024-05-13 10:48:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.05.2024 o 08:30, J.F pisze:
    > Ale teraz trzeba będzie sypnąc prawdziwe pieniądze ...

    Tusk to załatwi. Właśnie przekierował pieniądze z KPO na używki z Niemiec.
    ;-)

  • 26. Data: 2024-05-14 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ ...@...pl ...

    Nadal nie wychodzi a i te 200 to z czasów gdzie budzet wybosił ponizej
    600.

    > 680 i z każdym rokiem ROŚNIE i jest prywatny inwestor

    To niech buduje prywatny inwestor...
    Ile jest gotowy wyłozyć? 50%? ;-DDD

    > Skoro budowaliśmy stadiony na piłkę kopaną to dlaczego nie
    > wybudować 12 co do wielkości lotniska?

    Bo kalkulacje zysków sa z dupy?
    Przeciez, zeby to sie spinało, to oni na poczatku liczyli to lotnisko
    na 100mln pasazerów rocznie...
    Jak sie zorientowali ze to absurd, to przeskoczyli z narracją na
    lotnisko towarowe.

    > Tak czy siak argument kosztowy lezy i KWICZY

    Z takich liczb jak podałes mozna wyciagnac dowolne wnioski.

    > 18% podałem za Stanowskim. Tak wiem to ZAJADŁY PISOWIEC ;-)

    Raczej krypto wolnosciowiec ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 25. Data: 2024-05-14 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Jest? Czy taki palcem na wodzie pisany?

    Przychody budzetu w 2023 to 574mld.
    Ale masterowi to nie przeszkadza - on idzie za Stanowskim :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 27. Data: 2024-05-18 16:19:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.05.2024 o 12:59, Budzik pisze:
    > Przychody budzetu w 2023 to 574mld.

    Dlaczego piszesz o roku 2023?

    I dlaczego nie uwzględniasz inwestora?

    Nawet gdyby to były porównywalne kwoty to brak pinindzy jest
    ZDYSKWALIFIKOWANY

    A innego argumentu NIE MA

  • 28. Data: 2024-05-18 16:21:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.05.2024 o 12:59, Budzik pisze:
    > lotnisko towarowe.

    A teraz Tusk w popłochu zmieni nazwę na SWOJĄ i to zbuduje a Ty będziesz
    wychwalał jego dalekowzroczność

    Żałość.pl

  • 30. Data: 2024-05-19 13:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ ...@...pl ...

    > Dlaczego piszesz o roku 2023?

    Bo nie znamy jeszcze przychodów za 2024.
    A o szacowanych kosztach tez mowimy w kontekscie roku pewnie 2022...
    Czyli juz sa do aktualizacji.

    > I dlaczego nie uwzględniasz inwestora?

    Bo nie podałes o jakich kwotach mowisz.
    A z tego co czytałem, to mowa jest o naprawde niewielkich kwotach przy
    skali o której mowimy.

    > Nawet gdyby to były porównywalne kwoty to brak pinindzy jest
    > ZDYSKWALIFIKOWANY
    >
    > A innego argumentu NIE MA

    Nie rozumiem tego co tu napisałes.
    Moze sprobuj spojrzec na budzet troche inaczej.
    Wez cały i odejmij wydatki stałe.
    Odejmij 4% pkb na wojsko, 7 na słuzbe zdrowia, jakies 3,5% na edukacje.
    Potem wez reszte i pogadamy o kwotach.
    Sprobujesz merytorycznie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 29. Data: 2024-05-19 13:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ ...@...pl ...

    > A teraz Tusk w popłochu zmieni nazwę na SWOJĄ i to zbuduje a Ty
    > będziesz wychwalał jego dalekowzroczność

    To jakas projekcja a propos twojego podążania za autorytetami vel
    stanowski?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,