  • 1. Data: 2010-07-28 19:20:33
    Temat: Identyfikacja elementu
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Witam,
    potrzebuję zidentyfikować w skanerze UNIDENT UBC72 XLT
    element IC307 z oznaczeniem QA
    http://i693.photobucket.com/albums/vv297/pik3rr/100_
    8524.jpg
    Powoduje on zwarcie po eksplozji tantala
    (prawdopodobnie podłączono odwrotnie zasilanie skanera)
    http://i693.photobucket.com/albums/vv297/pik3rr/100_
    8517.jpg

    Wujek google niestety nie naprowadził mnie na nic konkretnego.
    --
    pzdr, j.r.

  • 2. Data: 2010-07-28 20:05:28
    Temat: Re: Identyfikacja elementu
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    Witam

    Może MCP1316T-29LE/OT wg strony:
    http://www.qsl.net/dl7avf/smdcode/cq.html ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-07-29 05:36:21
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Marcin Sroczyk wrote:

    8524.jpg
    8517.jpg

    > Może MCP1316T-29LE/OT wg strony:
    > http://www.qsl.net/dl7avf/smdcode/cq.html ?

    Niestety nie, obudowa tego elementu jest ok 70% wielkości IC308 (SOT-23),
    ponad to pin 4 jest podłączony do tantala więc nie pasuje zbytnio na MCP1316
    :(
    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2010-07-30 03:13:59
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    j.r. wrote:
> [...]
    Dla potomnych :)
    To jest MCH5801-TL-E w obudowie MCPH5
    (N-Channel Sillicon MOSFET MCH3405 and a Schottky Barrier Diode SBS007M)
    --
    pzdr, j.r.