  • 31. Data: 2018-05-13 23:44:31
    Temat: Re: Identyfikacja mikrorurki
    Od: 4...@g...com

    Taki standard zrobili w google. Kiedys byl inny i jak coraz wiecej ludzi korzysta z
    malych, wygodnych urzadzen przenosnych ktos go zmienil. A ze ten ktos daje darmowe
    miejsce w necie to teraz mozna sie przystosowc a za jakis czas trzeba bedzie sie
    przystosowac bo nic innego nie bedzie. Widze ze coraz wiecej osob korzysta z uslug
    googla na urzadzenia przenosne. Inna sprawa ze ma to sens. Chociazby dlatego ze
    odpowiedz nie byla do Ciebie, chociaz mogles ja przeczytac. Jak Ciebie cos nie
    dotyczy to musisz czy tylko mozesz brac w tym udzial?

  • 32. Data: 2018-05-14 09:28:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2018 11:54:39 +0200, leku napisał(a):
    > Potrzebuję zidentyfikować mikrorurkę o fi wew. 3,5 mm (dł. do 100 m) jako
    > jedną z wielu w tym samym kolorze

    Jeszcze metoda na bezczelnego - kupic ze 100m grubszej zylki czy drutu
    (np spawalniczego) i wcisnac.
    Dobrze byloby nasmarowac jakims zelem.

    J.

  • 33. Data: 2018-05-14 10:53:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Jeszcze metoda na bezczelnego - kupic ze 100m grubszej zylki czy drutu
    > (np spawalniczego) i wcisnac. Dobrze byloby nasmarowac jakims zelem.

    Ale czym to się będzie różnić od czynności finalnej, przed którą ta
    identyfikacja ma być prowadzona? Te wszystkie mikrorurki to przecież
    mikrokanalizacja telekomunikacyjna, w którą wdmuchuje się "grubszą
    żyłkę" zwaną też światłowodem.

    --
    Jarek