  • 11. Data: 2010-04-29 21:53:48
    Temat: Re: Ile bez ładowania
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    tor pisze:

    > Chyba jakis dobity byl ten aku. Ja renowka 1.7b+lpg jezdzilem 2 dni na samym
    > aku. Miasto kraków. Co najlepsze bylo to w zimie przy ok -10C(parkowanie pod
    > chumrka). Przez 2 dni zrobilem jakies 70km, pozniej wymienilem altka, bo tez
    > sie posypal. Aha. Aku byl nowy 50Ah Topla.

    No, świeżynka to to nie była. Jakieś 3 lata miał.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-29 23:25:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
    >
    > Twoj akumulator chyba nie jest w dobrej kondycji.
    > No chyba ze to nie koniec, tylko wiecej nie probowales ..

    Miał w niektórych celach trochę za mało wody, potem wyrównałem poziomy i
    mu się istotnie poprawiło.

    W ciągu tych 10 minut jeszcze musiałem go ze 3 albo i 4 razy zgasić.
    Padł mi w czasie jazdy - najpierw przestał działać obrotomierz, potem
    zaczęło spadać ciśnienie paliwa, potem wypadające zapłony i koniec.

  • 13. Data: 2010-05-01 11:07:48
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Ale benzyna, gaz czy diesel ? Euro 1 czy Euro 5 ? :-)
    > Autostrada czy krajowka ?
    >
    > J.

    Beznyna+gaz
    droga krajowa Szczecin Koszalin

  • 14. Data: 2010-05-04 13:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości news:4bd9f953$0$2600$65785112@news.neostrada.pl...

    > Miał w niektórych celach trochę za mało wody, potem wyrównałem
    > poziomy i mu się istotnie poprawiło.

    IMO - "troche za malo wody" powinno powodowac "troche mniej
    pojemnosci".

    > W ciągu tych 10 minut jeszcze musiałem go ze 3 albo i 4 razy
    > zgasić.

    Zakladajac ze silnik byl juz rozgrzany i zapalal szybko z
    umiarkowanym oporem, to i tak aku powinien starczyc na godziny a
    nie minuty :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-05-04 13:35:20
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Tue, 4 May 2010, J.F. wrote:

    > Zakladajac ze silnik byl juz rozgrzany i zapalal szybko z umiarkowanym
    > oporem, to i tak aku powinien starczyc na godziny a nie minuty :-)

    No dokładnie... :) Mój "życiowy rekord" jazdy na samym akumulatorze, to
    pokonanie trasy z Wielunia do Poznania :) Oczywiście bez świateł i z
    wyłączonymi wszystkim "zbędnymi" odbiornikami pradu ;-) Akumulator to
    jakoś przeżył, chociaż po wyłączeniu silnika odpalić już nie dało rady :)

    No i zdarzyło mi się też przez trzy dni jeździć po mieście z wymontowantm
    z auta alternatorem (tzn. alernator był w tym czasie w serwisie).
    Pierwszego dnia trochę się tam dziwnie na mnie patrzyli, kiedy im
    powiedziałem, że alternator zostaje, a ja autem jadę do domu... ;-)
    (oczywiscie każdej nocy aku był podłączany do prostownika) :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 16. Data: 2010-05-04 23:30:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2010 13:35:20 +0200, Wojciech Borczyk wrote:
> [...]
    >powiedziałem, że alternator zostaje, a ja autem jadę do domu... ;-)
    >(oczywiscie każdej nocy aku był podłączany do prostownika) :)

    W wielu nowszych autach tak sie nie da - bez alteratora pasek nie
    bedzie paru kolek napedzal.

    Jeden z wyjatkow to stara civic - idealne auto dla dresiarzy - trzy
    paski :-)

    Daewoo i Ople tez byla niezle - pompa chlodzenia krecona paskiem
    rozrzadu, a ten od altka klime i wspomaganie napedza - bez nich da sie
    jechac.

    J.

  • 17. Data: 2010-05-05 01:22:26
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Daewoo i Ople tez byla niezle - pompa chlodzenia krecona paskiem
    > rozrzadu, a ten od altka klime i wspomaganie napedza - bez nich da sie

    moje reno tez ma 3 paski :)

  • 18. Data: 2010-05-05 01:39:18
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moje_przedmioty <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Padło mi dziś ładowanie
    > Akumulator w miare nowy
    > Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km z wyłączonymi światłami

    ja dopisze swoje wyczyny:

    1. Ile bez wszystkich pasków (poza rozrządem) ?

    ~12km, 5min @ 140km/h
    wygotowało wodę/płyn, po czym dym się pojawił z przodu, myślałem że się
    zapalił to była szybka ucieczka :) - safrane ph1.
    szybka naprawa u mechnika w niemczech: ~300..400eur.

    2. Ile bez wody/płynu w chłodzeniu ?

    ~8km, bo się wylała (nie 100%) przez węzyk z instlacji lpg (uciekało aż
    wsyztsko uciekło), nauczony doświdczeniem - jechałem tym razem wolno to
    się nawet nie przegrzewa, bo wcześniej gasł i nie chciał zapalić.

    safrane ph2

    więc 5 bieg 0 gazu i toczymy się 55..60km/h.

    3. Ile bez akumulatora ?

    1h 30 minut ;)
    safrane ph2.

    bo siostrze porzyczyłem :)

    -tylko tu się chyba coś pospuło bo mi teraz światła przy stacie
    3..4x mrugną lub jeżdzą góra/dół bez sensu przez 5 sekund po odpaleniu,
    i nie wiem co to :)

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-05-05 10:01:51
    Temat: Re: Ile bez ?adowania
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Tue, 4 May 2010, J.F. wrote:

    > W wielu nowszych autach tak sie nie da - bez alteratora pasek nie
    > bedzie paru kolek napedzal.

    No ja miałem akurat ten komfort, że jeden pasek napędzał pompę wodną, a
    drugi tylko alternator, więc bez tego drugiego jechać się dało zupełnie
    bezproblemowo :)

    Pozdrawiam,

    W.