  • 1. Data: 2010-04-28 19:52:28
    Temat: Gdzie wystawić ogłoszenie o sprzedaży samochodu
    Od: pk <p...@g...com>

    ... aby uzyskać jak najwięcej oglądających (potencjalnych kupców)?

    Oprócz tych serwisów:
    otomoto.pl (to idzie do allegro automagicznie)
    gratka.pl
    motonet.pl
    alt.pl.misc.samochody.gielda
    pl.mobile.eu

  • 2. Data: 2010-04-28 20:24:51
    Od: "Don Altu.sk " <t...@p...pl>

    pk pisze:
> [...]
    >
    > Oprócz tych serwisów:
    > otomoto.pl (to idzie do allegro automagicznie)

    co ty sprzedajesz chłopie??

  • 3. Data: 2010-04-28 20:59:27
    Od: "Enrico Pallazzo" <l...@g...pl>

    Użytkownik "pk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    ... aby uzyskać jak najwięcej oglądających (potencjalnych kupców)?

    ogłoszenie w lokalnej gazecie

  • 4. Data: 2010-04-28 21:41:28
    Od: pk <p...@g...com>

    On 28 Kwi, 20:24, "Don Altu.sk " <t...@p...pl> wrote:

    > co ty sprzedajesz chłopie??

    Golfa II.
    A nie można się poradzić? ;)

  • 5. Data: 2010-04-29 07:39:04
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    pk pisze:
> [...]
    >
    > Oprócz tych serwisów:
    > otomoto.pl (to idzie do allegro automagicznie)

    wystarczy. daj normalną cenę i sprzedaż raz dwa. No chyba że auto extra
    nietypowe - to może jakiś serwis kolekcjonerski?

  • 6. Data: 2010-04-29 08:55:18
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 28 Kwi, 21:41, pk <p...@g...com> wrote:

    > Golfa II.
    > A nie można się poradzić? ;)

    To nie szalej tak, bo cena ogloszen zaraz przekroczy 10% wartosci
    auta ;-)
    Mnie otomoto i gratka zawsze wystarczaly.

  • 7. Data: 2010-04-29 19:44:55
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Oprócz tych serwisów:

    A cóż to za unikat?
    Oddaj w rozliczeniu, to może wyglądać całkiem ok.

    P.