  • 1. Data: 2010-04-28 20:23:49
    Temat: Zespawanie tłumika (Yaris) - gdzie szybko i sprawnie (Warszawa lub Kielce)
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Rozłączył mi się tłumik środkowy od końcowego - po prostu w miejscu, gdzie rura
    tłumika środkowego łączy się z trzymającą ją obejmą (będącą częścią tłumika
    końcowego) - przekorodowało.

    Serwis Toyoty powiedział, że nie naprawia tłumików (nie spawa), mogą go tylko
    wymienić za jedyne 4500 zł :-))

    Czy możecie polecić jakieś miejsce w Warszawie (Ursus, Włochy, Wola - czynne do
    wieczora) lub w Kielcach, gdzie mi ten tłumik zespawają, nalepiej od ręki, albo
    przynajmniej w miarę szybko? Bo uszy pękają i boję sie, że w końcu odpadnie.

    Dziękuję serdecznie,

    latet

  • 2. Data: 2010-04-28 20:52:24
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 28 Kwi, 20:23, "latet" <l...@s...pl> wrote:
    > Czy możecie polecić jakieś miejsce w Warszawie (Ursus, Włochy, Wola - czynne do
    > wieczora)

    Spróbuj tutaj:
    http://blizne-laszczynskiego.autoteam.pl/katalog/cze
    sci-i-akcesoria/tlumiki-uklady-wydechowe/uslugi---ha
    ndel-tomasz-kralczynski,27684.html
    Z Ursusa, Włochów czy Woli masz w sumie rzut beretem.

    Często tam bywam z racji niskiego zawiasu i jestem zadowolony :)

    --
    Gom

  • 3. Data: 2010-04-28 21:02:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    latet wrote:

    > Rozłączył mi się tłumik środkowy od końcowego - po prostu w miejscu,
    > gdzie rura tłumika środkowego łączy się z trzymającą ją obejmą (będącą
    > częścią tłumika końcowego) - przekorodowało.

    Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może i wydech
    dałoby się czymś obwiązać?

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-04-28 21:06:19
    Od: "Marek Langner" <m...@p...onet.pl>

    Pachulski na szarych szeregów - wola.

  • 5. Data: 2010-04-28 23:22:08
    Od: "Mako" <m...@n...com>

    Włochy: "Abc" Auto Serwis ?Notecka 13 (przedłużenie Parowcowej).

    M.

  • 6. Data: 2010-04-29 05:47:28
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    > Włochy: "Abc" Auto Serwis ?Notecka 13 (przedłużenie Parowcowej).

    Wlasnie tam się udaję, dzięki :)

    latet

  • 7. Data: 2010-04-29 06:56:07
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynne do wieczora) lub w Kielcach, gdzie mi ten tłumik zespawają,
    > nalepiej od ręki, albo przynajmniej w miarę szybko? Bo uszy pękają i boję

    Nie spawaj tylko kupo nowy. Pospawasz i za 2 miesiace znowu bedziesz spawał
    bo dziura bedzie 2 cm obok. I tak bez końca. Ostatnio kupowałem środkowy
    tłumik do Fabii za...58 zł.

  • 8. Data: 2010-04-29 22:43:46
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    > Włochy: "Abc" Auto Serwis ?Notecka 13 (przedłużenie Parowcowej).

    Bylem i jestem pod wrażeniem. Polecam !

    latet