  • 41. Data: 2011-07-02 16:55:13
    Temat: Re: Ile może kosztować usługa
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-02 18:25, JoteR pisze:

    > .. że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań
    > pokrywać swoją niekompetencję grubiaństwem.

    A może on nie ma na dysku założonych partycji? Nie wolno mu?

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-07-02 17:04:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > A może on nie ma na dysku założonych partycji? Nie wolno mu?

    Moze w ogole nie ma dysku i tak naprawde chodzilo o formowanie baterii?
    ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 43. Data: 2011-07-02 17:38:29
    Od: akanid <a...@f...email>

    > .. że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań
    > pokrywać swoją niekompetencję grubiaństwem.

    Dajcie se na luz jeden z drugim. Kazdy inteligenty człowiek chyba
    zrozumiał o co chodzi a wy tylko pie******e zeby pie*****ć.

    akanid

  • 44. Data: 2011-07-03 16:22:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    net...
    > Dobrze, ze uzyles srednika:P
    > A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
    > 'Dysk lokalny C:'.

    No i? Microsoft robi wiele podstawowych błędów, które potem namnażają się i
    wszyscy wypowiadając się popełniają ten sam debilny błąd.

  • 45. Data: 2011-07-03 20:38:40
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 17:39:50 Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Szybkie formatowanie, to nie formatowanie???
    A co ma formatowanie pełne robić na nowym dysku?
    nudzić się? po co? zakłada się tylko strukturę
    partycji i vola.

    > Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
    > formatowaniem...
    Nic się nie pomieszało, a low level wcale nie jest szybki.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 46. Data: 2011-07-03 20:39:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
    > formatowaniem...
    Poza tym low level nie ma nic wspólnego z formatowaniem partycji.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 47. Data: 2011-07-04 05:59:49
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Jul 2011 22:38:40 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > A co ma formatowanie pełne robić na nowym dysku?
    > nudzić się? po co? zakłada się tylko strukturę
    > partycji i vola.

    > Nic się nie pomieszało, a low level wcale nie jest szybki.

    Przeczytaj caly watek.

  • 48. Data: 2011-07-04 06:00:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Jul 2011 22:39:55 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Poza tym low level nie ma nic wspólnego z formatowaniem partycji.

    Wlasnie o tym mowa.

  • 49. Data: 2011-07-04 09:31:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-07-2011 o 07:59:49 Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Przeczytaj caly watek.
    A co mnie reszta wątku obchodzi, była mowa o formatowaniu dysków, na
    początku tego postu
    to masz i do tego się odnoszę.
    Napisałeś "Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format'
    >>> formatowaniem..."

    to ci odpowiedziałem, doskonale wiem czym się to różni.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 50. Data: 2011-07-04 15:18:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 11:31:55 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

> [...]
    > Napisałeś "Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format'
    >
    > to ci odpowiedziałem, doskonale wiem czym się to różni.

    A mnie nie interesuje, czy Ty o tym wiesz.