  • 1. Data: 2011-06-30 20:02:10
    Temat: Ile może kosztować usługa
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Ile może kosztować usługa typu:

    - zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie
    danych bo normalnie ich zgrać nie mogę
    - wymiana dysku
    - sformatowanie HDD
    - instalacja Windowsa

    Dzięki

  • 2. Data: 2011-06-30 20:16:05
    Temat: Re: Ile może kosztować usługa
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2011-06-30 22:02, Heniutek pisze:
    > Ile może kosztować usługa typu:
    >
    > - zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie
> [...]

    2 piwa

  • 3. Data: 2011-06-30 20:33:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Kamikazee pisze:

    > 2 piwa

    ;-)
    Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
    Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę,
    doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu
    by mi nie starczyło ;-)

  • 4. Data: 2011-06-30 21:45:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

> [...]
    > Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę,
    > doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę

    Taak, odzyskanie danych z uszkodzonego dysku i instalacja systemu w 15
    minut.
    Poziom usługi faktycznie na poziomie gimnazjalisty, nic dziwnego, że na
    miskę ryżu nie mogłeś zarobić.
    BTW. Samych poprawek do XP SP3 jest w tej chwili równo 100 szt. To tak na
    dzień dobry, bo potem są porawki do aktualizacji, service packi do poprawek
    i poprawki do service packów. I restarty po drodze. 15 minut, powiadasz?
    Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2011-06-30 21:56:23
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR"

> [...]
    > poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze. 15 minut,
    > powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

    Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi), że
    chodzi o xp?

    --
    LP

  • 6. Data: 2011-06-30 22:51:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "LP" napisał:

    > Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi),
    > że chodzi o xp?

    Komu?

    JoteR

  • 7. Data: 2011-07-01 03:08:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:33:55 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę,
    > doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu

    Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

  • 8. Data: 2011-07-01 05:53:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:02:10 +0200, Heniutek napisał(a):

    > Ile może kosztować usługa typu:
    > - zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie
> [...]

    Sama instalacja Windowsa to koszt około 100zł w takich oficjalnych
    cennikach. Odzyskiwanie? Hmm, z 2 gb karty sd kosztowało mnie chyba 200zł

    --
    marcin

  • 9. Data: 2011-07-01 06:16:42
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.06.2011 22:02, Heniutek pisze:
    > Ile może kosztować usługa typu:
    >
    > - zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie
    > danych bo normalnie ich zgrać nie mogę

    Jeśli jest to jedno z popularniejszych uszkodzeń (pozycjoner lub
    głowice) to tak z półtora tysiąca.

    > - wymiana dysku

    50zł

    > - sformatowanie HDD

    Dysków twardych się nie formatuje.

    > - instalacja Windowsa

    Instalacja "na odwal się" czy porządna instalacja? I której wersji?

    Bo np. w przypadku XP to tylko na wszystkie łatki i uaktualnienia z pół
    dnia zejdzie.

  • 10. Data: 2011-07-01 06:17:44
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-06-30 22:16, Kamikazee pisze:

    > 2 piwa

    Gdzie są wykonywane wyżej wymienione usługi w takiej cenie?
    Proszę o namiary.
    Mam uszkodzony dysk.
    Poprzednio taka usługa kosztowała mnie 1500 netto.

    --
    pozdrawiam